Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De A6 Diorama regels en voorwaarden  (gelezen 98000 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Gepost op: 14 Februari 2022, 15:50:12 »

Regels en voorwaarden A6 Diorama wedstrijd

Wij zijn verheugd om onze nieuwste wedstrijd te mogen aankondigen. De A6 Diorama wedstrijd welke zal plaatsvinden tijdens de Smalspoormodelbouwdagen op 27 en 28 augustus 2022 in het Stoomtrein Katwijk Leiden, smalspoormuseum.

Het A6 Diorama:

1.   Het A6 diorama moet de afmetingen hebben van de papier maat A6 te weten 148mm x 105mm.

2.   De grondplaat/plankje behoeft geen bepaald dikte te hebben. Wel moeten de randen van het plankje/diorama in het zwart zijn
afgewerkt. De maximale hoogte is 30 cm inclusief grondplaat/plankje.

3.   Het A6 Diorama mag niet worden voorzien van zijwanden, fries en of achterwand.

4.   Het A6 diorama mag niet worden verlicht. Er mag wel licht in het A6 Diorama worden gebruikt.

5.   Indien u verlichting en of een motor wilt gebruiken in uw A6 Diorama moet u de voeding en aandrijving compleet
verwerken in uw A6 Diorama. Er is geen ruimte voor een elders te plaatsen transformator o.i.d. De verwerkte voeding en of aandrijving moet geheel binnen de afmetingen van het A6 Diorama vallen.

6.   Het A6 Diorama of delen ervan mogen niet eerder zijn tentoongesteld of deel hebben uitgemaakt van een publicatie. Ook
mogen er geen foto’s o.i.d. van het A6 Diorama of delen van het A6 Diorama worden geplaatst of gedeeld op het internet en of via sociale media anders dan in een bouwdraadje op het forum van modelspoorwijzer.net.

7.   Het gebruik van een geluidsmodule is toegestaan indien deze zodanig is ingesteld dat het geluid maximaal 1x in de 2
minuten hoorbaar is.


De A6 Diorama wedstrijd:

8.   De deelnemende A6 Diorama’s worden ingedeeld in één categorie.

9.   De organisatie zal de presentatie verzorgen. Plaatsing op de A6 Diorama wedstrijd stand geschied door indeling op
presentatie mogelijkheid en schaal. Indien meerdere A6 Diorama’s voor een zelfde plek in aanmerking komen wordt de plaatsing door loting bepaald.

10.   De organisatie zal geen stroompunt verzorgen indien dit voor het A6 Diorama nodig is zie punt 5 van dit regelement.

11.   De winnaars worden bepaald door het publiek die tijdens De A6 Diorama wedstrijd hun stem kunnen uitbrengen.

12.   Inschrijven kan tot en met zondag 24 juli en wordt pas definitief door het voldoen van de borg a
€10,-. Voor de borg zal de organisatie tegen het einde van de inschrijfdatum iedere deelnemer een betaal verzoek sturen.

A6 Diorama wedstrijd regels versie 1.01.02.2022

Neemt u de uitdaging aan? Schrijf u dan nu in.

U kunt zich inschrijven door een mail te sturen naar A6Dioramawedstrijd@kpnmail.nl
« Laatste verandering: 13 Juli 2022, 10:19:07 door Jefftrack » Gelogd
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Februari 2022, 15:51:52 »

Het wordt steeds kleiner… nog even en we hebben een nanochip-dioramawedstrijd Grin.
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 14 Februari 2022, 16:07:15 »

Wesley doet mee zodra de A ∞ wedstrijd wordt aangekondigd.  Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Februari 2022, 16:44:17 »

Inderdaad - ik ben erg goed in het bouwen van dingen die zelfs onder de microscoop niet zichtbaar zijn! Cheesy
Gelogd

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 14 Februari 2022, 16:54:13 »

Zoals luchtkastelen?    Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Februari 2022, 17:57:18 »

Misschien lees ik er nu al twee keer overheen   Undecided  maar wáár bepaalt het publiek en wanneer?
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #6 Gepost op: 14 Februari 2022, 19:51:29 »

Misschien lees ik er nu al twee keer overheen   Undecided  maar wáár bepaalt het publiek en wanneer?

Nee daar lees je niet overheen, dat staat er nog niet in aangezien de beurs nog moet worden aangekondigd en dat laat ik nog even aan de organisatie zelf om bekend te maken. Wel kan ik zeggen dat het op 27 en 28 augustus zal plaatsvinden.

Jeffrey
Gelogd
primaspul
Newbie

Offline Offline

Berichten: 8


« Antwoord #7 Gepost op: 16 Februari 2022, 09:29:38 »


 ik ga ook zeker meedoen, ben zelfs al begonnen.
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #8 Gepost op: 17 Maart 2022, 03:24:43 »

De A6 Diorama wedstrijd zal plaatsvinden tijdens de Smalspoormodelbouwdagen op 27 en 28 augustus 2022 in het Stoomtrein Katwijk Leiden, smalspoormuseum.

Jeffrey
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #9 Gepost op: 13 Juli 2022, 10:18:29 »

Inschrijven voor de A6 Diorama wedstrijd kan tot en met zondag 24 juli 2022!


Neemt u de uitdaging aan?

Jeffrey
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #10 Gepost op: 26 Augustus 2022, 08:04:49 »

Aanstaande zaterdag 27 en zondag 28 augustus houden wij de eerste editie van de A6 Diorama wedstrijd tijdens de Smalspoormodelbouwdagen in het Smalspoormuseum Stoomtrein Katwijk Leiden in Valkenburg (ZH).

Wijn zijn zeer verheugd dat wij ook voor deze Diorama wedstrijd Railhobby en Bentink Modelspoor mogen voorstellen als sponsoren van deze wedstrijd.



De deelnemende A6 Diorama's staan opgesteld op onze stand en u als bezoeker mag stemmen en daardoor de winnaar bepalen.

Jeffrey
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A6 Diorama wedstrijdDe A6 Diorama wedstrijd, regels en voorwaardenTopic: De A6 Diorama regels en voorwaarden
« vorige volgende »
Ga naar: