Was al aangekondigd op raadplaatje dat ik vandaag de grens zou overgaan. Vorige week naar Bentheim was ik ook even in Salzbergen. Toen was er eigenlijk al te veel schaduw.
Vond dat ik nog een keer terug moest komen maar dan eerder op de morgen. Gisteren kon ik niet dus vandaag er maar op gewaagd.
Dat leverde een verrassing op ook nog
Een Berlijner met een reclame 101 wil ik nog wel fotograferen
Hier komende uit de richting Bad Bentheim.
Een surrogaat Zwitser als losse lok komende uit Bad Bentheim.
Mcn belt naar huis ..... schat ik kom er zo aan?
Staaltrein uit de richting Lingen.
Volvotrein uit de richting Rheine getrokken door een DBS/Green Cargo Traxx 185 321.
@Gert, die lok komt dus door DK
RBH 143 307 en 143 079 in dubbeltractie met een keteltrein komende uit Lingen.
Verrassing !!!!!!!!!!!! Overbrenging van Noors treinstel van Haarlem terug naar Noorwegen.
Hij had goed de sokken er in dat bracht mij een beetje in verlegenheid maar toch een goed plaatje geworden.
Treinstel zit tussen koppelwagens welke ik op Nederlandse foto's niet gezien heb. Kennelijk hebben de Duitsers dat graag.
Omdat het een treffer is nog maar eens de hele combinatie in nachschuss. Nou mijn dag was al meer dan goed
VW/Audi trein uit de richting Emden .....................
VW/Audi trein naar richting Emden
Wie legt mij uit waarom in twee richtingen VW/Audi per trein wordt getransporteerd? Ik kan het niet rijmen een ieder geval .......
D24 van de Bentheimer Eisenbahn met keteltrein uit de richting Rheine.
In Bentheim stond bijde Bentheimer Eisenbahn onze zo vertrouwde 1835
Conclusie van vandaag. Je hoeft niet meer naar Zwitserland, Denemarken of Noorwegen je ziet ze gewoon net over de grens in Duitsland. Bespaart je heeeeel veeeeel reistijd
Mvg, Johan