Vandaag nog even terug geweest bij Veenweg Holten
Ik laat niet alles zien wat ik gefotografeerd heb maar deels wat ik mooi vindt en deels waarvoor ik gegaan ben.
Ik was vandaag bewust wat vroeger gegaan
wat ik de vorige keer niet kon wegens een verplichtingDe Int naar Berlijn zoals ik hem graag zie. Schone lok en schone koerswagens
met schoon bedoel ik geen graffiti althans op de foto zichtbaar Een DDZ in de stopdienst.
Vorige keer gemist nu wel gelukt de Volvo trein naar Bad Bentheim
de retour trein laat ik nu maar even voor wat het is ......Een schone DDAR mooi voor de zon mag ik nog altijd graag zien.
hoelang nog?Ik had de vorige keer deze staaltrein net gemist, nu wel mooi op de foto. Tractie 189 069.
Metrans met een fraaie containertrein aan de haak. De vorige keer was deze al weg en nu was ik op tijd ....... kwam deze een uur te laat
Deze foto was mijn doel van deze dag.
Door de week maakt deze trein kop in Deventer en gaat via Zutphen en Arnhem de Betuwelijn op naar Kijfhoek.
Ondanks dat het al herfst schijnt te zijn
je zou het niet zeggen met de temperaturen waarbij je het aflegt .... werd het even een stuk groener aan de Veenweg te Holten
Onderweg naar huis even aangelegd bij Teuge waar ik dit treintje nog fotografeerde. Tractie 189 089
Het was zo warm in het weiland dat ik snel weer de auto met airco opzocht en huiswaarts ging.
Mvg, Johan