Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Waarom je niet op treinen moet klimmen...
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Waarom je niet op treinen moet klimmen...  (gelezen 42 keer)
1 Gebruiker en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

333*

« Gepost op: Vandaag om 15:41:39 »

https://www.nu.nl/buitenland/6364626/man-wordt-geelektriseerd-als-hij-op-duitse-trein-klimt-om-selfie-te-nemen.html#nujij

Ligt het trouwens aan mij, of heeft Homo Sapiens zijn hoogtepunt al achter de rug en wordt onze soort steeds dommer?

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

279*

« Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 15:57:31 »

geëlektriseerd ??

Betekenis: als door elektriciteit in spanning of beweging gebracht

Nu.nl heeft een ander betekenis: Bij elektrisering kom je ook in contact met elektrische stroom of krijg je een elektrische schok, maar loopt het niet dodelijk af. In dit geval gaat het dus om elektrisering.

Los van het feit dat de bovenleiding met spanning dodelijk gevaarlijk is... wat wil je bovenop een trein doen?  Huh?

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #2 Gepost op: Vandaag om 16:41:02 »

wat wil je bovenop een trein doen?  Huh?

Ja, een selfie maken natuurlijk, duh! Grin

Overigens noemen we dit tegenwoordig een Darwin Award waardig. Alleen had de beste man dan overleden moeten zijn om 'm toegekend te krijgen.
« Laatste verandering: Vandaag om 16:42:52 door 1200blauw » Gelogd

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Noordwaarts
Hero Member

333*

« Antwoord #3 Gepost op: Vandaag om 19:37:19 »

Overigens noemen we dit tegenwoordig een Darwin Award waardig. Alleen had de beste man dan overleden moeten zijn om 'm toegekend te krijgen.

Volgens mij verdient deze meneer die award alleen als zijn ballen zijn verschroeid.   Grin

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Waarom je niet op treinen moet klimmen...
« vorige volgende »
Ga naar: