Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mogelijkheid melden eigen berichten  (gelezen 1258 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Gepost op: 26 September 2024, 20:11:36 »

Op dit moment is het niet mogelijk je eigen berichten te melden bij een moderator. Dat is onhandig, omdat het wel eens voorkomt dat ik een bericht van mezelf graag zou willen laten verwijderen, omdat bijvoorbeeld de informatie die erin staat achterhaald is of gewoon incorrect blijkt te zijn. Daarom mijn verzoek ook eigen berichten te kunnen melden.
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #1 Gepost op: 26 September 2024, 20:22:58 »

Maar je kunt toch gewoon de URL van je bericht kopiëren en dat in een PB-tje naar de moderator zetten?

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #2 Gepost op: 26 September 2024, 21:04:41 »

Of een bericht erboven of eronder melden en dan in de toelichting schrijven wat je wilt bereiken.

Ik zie sterren!
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #3 Gepost op: 27 September 2024, 10:00:42 »

Tuurlijk, kan allemaal, maar mij leek de knop makkelijker. Zo is het ook op andere fora geregeld. Maar als ik daarin de enige ben dan blijft het zoals het is hoor, ook geen probleem. Duim omhoog
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #4 Gepost op: 28 September 2024, 22:16:39 »

Daarin ben je niet de enige dat zou ik ook handig vinden.

Daarnaast is mijn niet duidelijk wie de moderators zijn, op het n-spoorforum zie je dat gelijk omdat de naam van de mods daar groen en vet weergegeven is.

Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 28 September 2024, 22:20:43 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #5 Gepost op: 28 September 2024, 22:49:08 »

Erwin, Sander en Jakop hebben moderator-rechten.

Voor zover ik weet staat de mogelijkheid je eigen bericht te melden standaard uit in de software van Simple Machines.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumWebsiteIdeeen en tips voor de websiteTopic: Mogelijkheid melden eigen berichten
« vorige volgende »
Ga naar: