Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumWebsiteIdeeen en tips voor de websiteTopic: Upload historie word langzaam aan onoverzichtelijk
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Upload historie word langzaam aan onoverzichtelijk  (gelezen 33754 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3547



« Gepost op: 29 December 2010, 12:21:52 »

Bij je uploadhistorie pagina staat alles wat ik upload op 1 pagina en dat word vooral met mijn post gedraag langzaam aan erg onoverzichtelijk. Bij m'n photobucket account heb ik voor ieder diorama en voor vele andere dingen allemaal submappen. Hierdoor weet ik daar altijd precies waar ik wat moet zoeken/kan vinden.

Mijn vraag is dan ook:
1; zijn er meer mensen die hier tegen aanlopen.

2; is dit iets wat aangepast zou kunnen worden? Het lijkt mij namelijk handiger daar nu goed over na te denken en evt. wat aan te doen als er over 2 jaar achter te komen dat het niet werkt en het dan nog te moeten aanpassen.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Servé
Full Member

Offline Offline

Berichten: 174


Busje rijden...


« Antwoord #1 Gepost op: 29 December 2010, 23:12:00 »

Oplossing: minder posten Grin Wink
Gelogd

Compleminte oet Mestreech,

Servé
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3547



« Antwoord #2 Gepost op: 29 December 2010, 23:22:57 »

Heel fijn Servé, ik wou dit topic graag serieus houden als je het nie erg vind want dit schiet nie op natuurlijk :Smiley.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Dave van der Locht
Full Member

Offline Offline

Schaal: N
Systeem: Digitaal
Berichten: 207


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 30 December 2010, 17:24:35 »

Aanpassen is goed mogelijk echter niet eenvoudig omdat onze uploadfunctionaliteit volledig custom-made is en een dergelijke feature goed uitgewerkt moet worden, eveneens om mogelijke problemen later voor te zijn.
Het idee / je suggestie om er een eenvoudiger beheerbaar stukje opslag, voor gebruik binnen het forum van Modelspoorwijzer, van te maken is wel een goed idee en zeker overwegen waard.

Om dit snel aan te passen, dat gaat vermoedelijk niet lukken. Dit eens in de groep gooien achter de schermen en mogelijk een termijn bepalen uiteraard wel.  Tongue

Gr. Dave
Gelogd
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3547



« Antwoord #4 Gepost op: 30 December 2010, 18:09:37 »

Hoi Dave, ik kaart het vooral aan omdat ik zie hoe snel het bij mij onoverzichtelijk word, andere gebruikers zullen daar pas later tegen aan lopen. Daarom is het dat het nu goed is er goed over na te denken zodat we dingen voor kunnen zijn Wink

Dat min of meer proef persoon ben omdat ik door mijn post gedrag eerder dit soort dingen tegenkom is geen probleem Wink

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2465

Oude meuk in h0


« Antwoord #5 Gepost op: 20 Februari 2018, 11:24:40 »

Wellicht is een (tijdelijke) oplossing om gebruik te maken van de geavanceerde zoekfunctie.
Als je zoekt op de naam van een diorama i.c.m. je gebruikersnaam krijg je alleen jouw berichten/items.
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumWebsiteIdeeen en tips voor de websiteTopic: Upload historie word langzaam aan onoverzichtelijk
« vorige volgende »
Ga naar: