Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
Pagina's: 1 ... 73 74 [75]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80  (gelezen 560628 keer)
1 Gebruiker en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #1110 Gepost op: Vandaag om 20:38:39 »

Het is hier geen Waldijk...

Oké Jakop, haal de tank maar uit de mottenballen! Deze keer zijn het niet de jongens van FC Sydborg die lopen te zieken, maar de Arnhemse Meisjes!    Cheesy

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #1111 Gepost op: Vandaag om 21:53:03 »

Heeft niks te maken met hooligans uit DK, maar meer met een Veenendaals stokertje….

Wat dat sein betreft….er zijn maar weinig die het niveau van onzichtbare details van Waldijk halen  Grin

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #1112 Gepost op: Vandaag om 22:44:40 »

Stokertje? Behalve mijn bijna 58 jaar oude allereerste Märklin-locje, valt er hier niets te stoken.

Om terug te komen op metaal 3D printen: dit is een voorbeeld.

En hier nog eentje. Misschien loont het als je met een aantal H0-modelspoorders er een project van maakt.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #1113 Gepost op: Vandaag om 23:16:10 »

Heeft niks te maken met hooligans uit DK, maar meer met een Veenendaals stokertje….

Wat dat sein betreft….er zijn maar weinig die het niveau van onzichtbare details van Waldijk halen  Grin

Ik focus me eerst op de wel zichtbare details. Als ik jouw niveau kan halen ben ik dik tevreden.

Interessante voorbeelden Gert.  Duim omhoog
Pagina's: 1 ... 73 74 [75]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
« vorige volgende »
Ga naar: