Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: ESU 2024  (gelezen 5255 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1587


Benoemd snoodaard


« Antwoord #30 Gepost op: 27 Maart 2024, 11:27:04 »

Dat is een wel heel uitgebreid antwoord, dankjewel! Duim omhoog
Gelogd
Spoorzeven
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1981


« Antwoord #31 Gepost op: 27 Maart 2024, 11:53:54 »

Ik vooral uit de boeken als het om de V200'en gaat... maar voor ander materieel raadpleeg ik deze site idd vaak. De revisiedata van de omschilderbeurten van rood naar blauw-beige van 220'ers weet ik uit mijn hoofd...           
Daar moet je mee oppassen: locs werden ook tussendoor omgeschilderd. De info op revisionsdaten zegt niets meer of minder dan in welke kleur ze na een onderhoudsbeurt werden afgeleverd. Je weet dan weliswaar wanneer ze zeker in de andere kleur reden, maar nog niet zeker wanneer ze waren omgeschilderd.
Gelogd

Groet, Frank
Mispoes
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 652


Als het aan de kat lag...


« Antwoord #32 Gepost op: 28 Maart 2024, 00:21:08 »

In alle andere gevallen heb je daar vast gelijk in, maar in mijn geval in relatie met de V200 ligt dat iets anders. Bij de 220'ers gaat het maar om drie exemplaren, en ik was er in 1995, toen ik mij begon te interesseren voor deze kleurvariant op dit type, heel snel achter wat de overschilderdata waren. En van de 221'ers heb ik een publicatie waarin de neu-anstrichdata staan en daarin staan ook de locs apart gemeld die buiten de revisie (bijv. ongeval) werden overgeschilderd. Maar goed, het gemakkelijkste voor iedereen is de databank te raadplegen.     

Dat is een wel heel uitgebreid antwoord, dankjewel! Duim omhoog
Dat is graag gedaan. Cheesy
Gelogd

eigenlijk is er geen plek voor een modelbaan...
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Topic: ESU 2024
« vorige volgende »
Ga naar: