Zeker een punthoofd Eric. Het nodige gedoe gehad met twee wissels op de poldermodule. Die schakelen gelijk om zodat, komende vanaf spoor 4 of 5 naar het rechter spoor van het hoofdtracé kan worden gewisseld. Bij het omschakelen flipperden de wissels heen en weer. Nadat ik tot twee keer toe de boel had gedemonteerd bleek de aansluitkabel deze kuren te veroorzaken. Dat is wat je noemt op dood spoor belanden
. Deze wissels die ik pas op het laatst heb ingepast leiden er ook toe dat ik een draadje tekort kom om ook de molen van stroom te voorzien. Had ik toch maar gekozen voor meer dan 8 polige stekkers
. Wellicht als ik vertrouw op de eindafschakeling van deze wissels toch een stroompje naar de molen kan worden geleid door de moment schakelaar te vervangen door een aan-uit-aan schakelaar.
De stroomvoorziening werkt nu voor de modules 1, 2, 3 en 4. Ook de remmodule laat de trein keurig stoppen voor het station als er geen spoor is vrijgegeven. Op het plaatje te zien dat het rode lichtje daarom brandt en de hondekop in de wacht is gezet.
Wachten is nu op het afleveren van mijn bestelling signaallampjes en relais om verder te gaan met het aansluiten van de wissels