Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Diorama Ösch Hafen  (gelezen 44343 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Antwoord #45 Gepost op: 23 September 2018, 17:43:24 »

Vandaag heb ik het diorama verder van poppetjes voorzien. Dat ging door de constante spiertrillingen nogal moeizaam wat de helft tikte ik gelijk weer om. Verder heb ik de 2 abri's afgemaakt en geplaatst en ik heb wat bomen in bloembakken geplaatst. Het is nu bijna alleen wachten op de voertuigen al moet er hier en daar nog wat verouderd worden en moet er zeker nog een 2e vernislaag voor het water op.


Deze foto van de halte borden en haltevertrekstaatvensters had ik even gemist op m'n camera en daarom nog niet gepost.









Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 20 Januari 2019, 16:24:03 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3551



« Antwoord #46 Gepost op: 26 September 2018, 15:36:47 »

Het diorama is af:






















































Het bouwen van dit diorama koste veel meer tijd dan van te voren gedacht. Als je bij een hoop dingen je eerst moet gaan proberen te verdiepen in wat je wil bouwen ben je snel heel veel tijd kwijt. Ik ben op zich zeer tevreden met het resultaat maar ik zie rond het water nog wel zat ruimte voor verbetering maar dat is dan ook het deel waar ik niet helemaal wist wat ik aan het doen was.

Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 20 Januari 2019, 16:33:19 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama Ösch Hafen
« vorige volgende »
Ga naar: