Afgelopen dagen wat zitten prutsen aan diverse dingen. Zo zijn de perron delen nu helemaal geschilderd en gevoegd. Mijn voegpasta was op, maar gelukkig was Houten gisteren en ben ik 'even' op en neer gereden voor wat spulletjes. Ook kabelgoten gemaakt en geschilderd van het merk Erbert. Ooit eens in Duitsland besteld. Heb nog zat over, mocht iemand interesse hebben
De perron delen en goten moeten alleen nog een wash krijgen met zwarte en groene verf. En dan zouden ze op hun plek kunnen worden gelijmd. Aan het einde van de goten komen dwergseinen van Digikeijs. De bovenste wil ik een verhoogd exemplaar van maken. Ik ben nog niemand tegengekomen die dat zo gedaan heeft.
3D print stootjukken op kleur gebracht. Doordat het rood niet lekker dekt op zwart hoef ik het niet meer te weatheren
Ook een begin gemaakt met mijn grote hobby 'ballasten'. En een begin gemaakt met de schouwpaden, hier komt nog een laagje overheen, zodat het wat beter dekt. Als dat gedaan is kunnen de zijkant ook van ballast worden voorzien.