Maar het is niet allemaal ellende wat de klok slaat!
Ik was op zoek naar vangrails, waarvan ik 100% zeker was dat ik het had, al is het decennia geleden aangeschaft.
Achter de knieschotten hier op zolder staat nog allerlei trein gerelateerde zooi en daar verwachtte ik de vangrail ook te gaan vinden.
Allereerst moest ik me door een stapel doosjes van allerlei pluimage heen vechten die achter het deurtje waren gestort onder het motto; altijd handig om iets te versturen.
Daar is nu behoorlijk opruiming in gekomen, maar dat terzijde.
Ik kwam dus dozen tegen met gebouwde huisjes (Duitsch en niet meer van de kwaliteit die ik nu nastreef), maar ook nog ongebouwde bouwdozen waaronder
deze.
Maar ook onderstaande:
Ik wist niet meer dat ik deze had...
Ik loop 1 verdieping lager de hobbykamer van mijn vrouw binnen en laat haar 1 van deze dozen zien.
"ik wist nog wel dat je die had...ik vond het al raar dat je er niks mee deed" was het antwoord
Ik wist nog wel van deze, antwoord ik en trek een la open waar Holland Scale huisjes in plastic zak verpakt met een kartonnenlabel in liggen....en......het doosje met vangrails...
Anyway...een succesvolle middag! Opgeruimd, 4 mooie huizen rijker (dan gedacht) en de vangrails gevonden.