Het buitenatelier en later nog het schuuratelier zijn weer ingewisseld voor de zolder, al tikt de thermometer momenteel hier de 27 nog aan en maandag en dinsdag nog de 29...
Er is uitsluitend gewerkt aan de Waldijkse bebouwing en die staat nu even op hun toekomstige plaatsen.
Over het dak van Klinkhamer heen geloerd zien we links een HollandScale pand wat op het punt staat zijn dak te krijgen.
In het midden de Pola 744 welke eigenlijk een verdieping hoger is, maar dan past hij niet echt mooi bij de HolandScale huizen.
Rechts tot slot een Hollandscale die af is, op 2 regenpijpen na aan de achterkant, maar die zie je toch niet
Deze is hier een sigarenzaak geworden wat er wel bij paste vond ik.
Het bord is zelf getekend met onderstaande als voorbeelden.
Één van onze fietstochten voerde langs deze opschriften (Blokland geloof ik) en dan moet ik een foto maken en dus nu gebruiken
Overigens is dat inkorten van de Pola wanden nog een riskante zaak. Het plastic is behoorlijk broos (geworden?)
Deze is gelukt, maar ik heb nog zo'n Pola pand waarbij hetzelfde moet gebeuren...
Dat inkorten was bij aanschaf (overname van Gert) al het plan en nu dus in wording.