Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
Pagina's: 1 ... 70 71 [72]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80  (gelezen 538564 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 3 gasten bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1672


Benoemd snoodaard


« Antwoord #1065 Gepost op: 9 September 2024, 20:20:50 »

Lekker bezig weer Niels! Duim omhoog

Aan de westzijde is het juist weer te ruim. Daar mag dezelfde 15 cm weer vanaf. En dat komt vooral omdat ik de ruimte in de bushavens te breed heb gemaakt:



Het malle is dat ik de manier van neerleggen van de busperrons zoals je laat zien niet logisch vond. De deur van de bus komt op deze manier slechts met moeite precies aan het perron. Andersom was logischer, omdat je dan met de deur van de bus moeiteloos het perron bereikt. Ik heb ook beeldmateriaal van gevonden die bewijst dat ze andersom zouden moeten:


indebuurt.nl

Maar dat is niet het hele verhaal. In werkelijkheid lijken ze òòk gelegen te hebben zoals jij laat zien:


Hartenhof op flickr.com

Goed, je hebt er niets aan, maar op deze manier is mijn tijdsbesteding niet helemaal voor niets geweest Cheesy
« Laatste verandering: 9 September 2024, 20:22:29 door 1200blauw » Gelogd
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1543


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #1066 Gepost op: 9 September 2024, 20:49:43 »

Hm, scherp opgemerkt. Ik ben even gaan kijken en zie dat we allebei gelijk hebben:

Op de eerste vier perrons na, liggen ze in de richting zoals ik ze gelegd heb:

Paul van Onzen

Maar de eerste vier zijn inderdaad anders van vorm:


Gelders archief

Dank voor je scherpe blik, haal ik er toch weer een fout uit.  Duim omhoog Ik had ze allemaal (met uitzondering van de korte perrons natuurlijk) precies hetzelfde gemaakt en dat is dus niet goed. Blij dat ik dit nog niet in detail had uitgewerkt, was nu bezig met het plein voor Bristol:



Om dit te krijgen:


Gelders archief

Grtz,
Niels


Gelogd
Pagina's: 1 ... 70 71 [72]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
« vorige volgende »
Ga naar: