Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
Pagina's: 1 ... 76 77 [78]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80  (gelezen 593939 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
niels b
Hero Member

Arnhem, jaren '80

« Antwoord #1155 Gepost op: 19 Januari 2025, 19:03:42 »

Over hulp heb ik niks te klagen, maar dit deel doe ik (helaas) in mijn eentje. Vandaag eerst bezig geweest voor Plettenburg maar nadat ik dat af had ben ik verder gegaan met de constructie.

Ik merkte dat ik dit een beetje aan het uitstellen was omdat ik er blijkbaar wat tegenop zag maar na een paar uurtjes meten, boren, schroeven, weer losmaken, opnieuw meten en vastmaken etc, hangen de eerste drie delen op hun plek. Het laatste deel bewust nog niet omdat hier de helix mogelijk in de weg zit en ik een iets anders constructie moet gaan maken.

Ik ben tevreden, het is allemaal mooi recht en een goede basis voor de modules. Wat wel een beetje tegenvalt is de hoogte die overblijft in het schaduwstation. Het voordeel is dan weer dat ik met deze constructie de modules veel makkelijker kan wegpakken. Dus mocht er ooit een catastrofaal ongeluk gebeuren in het schaduwstation dan haal ik gewoon een moduleplaat weg.

Grtz,
Nieks
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

271*

« Antwoord #1156 Gepost op: 19 Januari 2025, 19:59:50 »

Goed bezig  Duim omhoog

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Pagina's: 1 ... 76 77 [78]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: Stationsomgeving Arnhem, jaren '80
« vorige volgende »
Ga naar: