Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Wadersloh Gießenerstraße U-bahnhof
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Wadersloh Gießenerstraße U-bahnhof  (gelezen 44607 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3567



« Antwoord #30 Gepost op: 15 Juni 2010, 14:52:25 »

Vandaag kreeg ik de auto'tjes binnen en die zien er redelijk uit, ze zijn vrij grof, maar voor 75 cent per stuk valt het best mee. Als ik ze zelf moet bouwen zijn ze zeker net zo grof. Ik vind ze goed genoeg voor op mijn diorama's in ieder geval.


Ik heb ze na het er opschilderen van nummerborden ook gelijk op m'n diorama gezet. Daarmee kon ik het meer dan genoeg opvullen waardoor er geen bussen op gaan komen. Ik vind mijn diorama prima zo en ik dacht dat ik klaar was met dat diorama, maar bedenk me nu dat enkele kaart automaten nog wel handig zijn. Dat komt er dan nog op maar hier het foto verslag dat ik net gemaakt heb:


















Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 21 Januari 2019, 00:35:52 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3567



« Antwoord #31 Gepost op: 18 Juni 2010, 14:40:12 »

Het duurde even, weinig tijd gehad de afgelopen dagen, maar de 2 kaartautomaten zitten er op. Daarmee vind ik dat het diorama nu echt af is en die gaat dan ook zo de kast in.






Groetjes Michiel
« Laatste verandering: 21 Januari 2019, 00:37:37 door neudalhausenstadbahn » Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Wadersloh Gießenerstraße U-bahnhof
« vorige volgende »
Ga naar: