Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinsamenstellingenTopic: Twentelijn in de jaren '70 - treinsamenstellingen en omlopen
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Twentelijn in de jaren '70 - treinsamenstellingen en omlopen  (gelezen 25869 keer)
1 Gebruiker en 1 gast bekijken dit topic.
Spoorzeven
Hero Member

« Antwoord #75 Gepost op: Vandaag om 16:15:49 »

Omdat hier natuurlijk degenen met kennis zitten even een vraag tussendoor: kent iemand de samenstelling van de Int 340 in 1997? Die reed ook over de Twentelijn, alleen (toegegeven) twintig jaar later. Waar halen jullie trouwens altijd die fraaie plaatjes vandaan om de samenstellingen te kunnen visualiseren?

Groet, Frank
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #76 Gepost op: Vandaag om 17:32:21 »

Buiten mijn eigen tijdperk en thema weet ik weinig hoor. Dat is een bewuste keuze geweest, net als diezelfde beperking in materieel. Daarmee kan ik je dus niet helpen, maar er zijn wel anderen hier die je kunnen antwoorden gok ik.
Inderdaad ben ik vergeten de bron van de plaatjes aan te geven in mijn laatste posts. Die zijn samengesteld door mij mbv plaatjes die komen van mlgtraffic.net.

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

285*

« Antwoord #77 Gepost op: Vandaag om 17:33:27 »

Hiero http://www.mlgtraffic.net/NS_E_V.xml

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinsamenstellingenTopic: Twentelijn in de jaren '70 - treinsamenstellingen en omlopen
« vorige volgende »
Ga naar: