Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinTopic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB
Pagina's: 1 ... 53 54 [55]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB  (gelezen 434523 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Den Eric
Full Member

« Antwoord #810 Gepost op: 18 November 2023, 12:39:06 »

Ingreep is gelukt, wachten nu tot 5 december om alle uitslagen te verkrijgen op controle. Rusten doet deugd.
Den Eric.
Arjen52
Hero Member

Oude meuk in h0

« Antwoord #811 Gepost op: 19 November 2023, 16:31:57 »

Fijn dat je ziekenhuisopname het gewenste effect heeft gehad. Nu rustig aan herstellen.

Den Eric
Full Member

« Antwoord #812 Gepost op: 20 November 2023, 12:19:31 »

Dank Arjen, herstel +/- een 2 tal weken kunnen duren dus rustig aan met die kar. Grin
Wel al bericht binnen gekregen dat de ontbrekende ondeeltjes van de NMJ Di3 versie onderweg zijn, dus ook weer wat positief nieuws.
Den Eric
Den Eric
Full Member

« Antwoord #813 Gepost op: 26 November 2023, 13:50:46 »

Alle donor modellen van Heljan aan het inspecteren, komen we dit tegen.

Hallookes, geen print in en rechtse motor doet het niet.Is volgens de beschrijving van de verkoper "in zeer goede bijna nieuwstaat" hier aangekocht.En dan zeggen ze dat ik onbetrouwbaar ben?
Zal de naam van verkoper hier maar niet plaatsen, zal mijn plan wel trekken om er iets deftigs van te maken, dat ben ik gewoon.
En neen , moest ik het voorhand geweten hebben zou ik hem niet aangekocht hebben maar het vlees is zwak. Wink
Is ook hier nog maar 1 keer dus voorgevallen, wel al meerdere keren met ontbrekende onderdelen maar dat is simpel op te lossen, ik gebruik die onderdelen zelfs niet, enkel de deurgrepen en de ruitenwissers zijn het belangrijkste.
Den Eric.
Den Eric
Full Member

« Antwoord #814 Gepost op: 27 November 2023, 19:18:12 »

Ik ga de defecte motor verwijderen en de tandwielen in de box ook. Eén motor gaat de boel wel kunnen trekken.
Den Eric
Den Eric
Full Member

« Antwoord #815 Gepost op: 28 November 2023, 17:27:52 »

Motor en de tandwielen zijn er uit, alles terug gesloten. Is niet zo moeilijk dan ik dacht. Getest op analoge functie en dat werkt al. Heb wel de stroomafname behouden aan de 2 draaistellen, is in feite nooit slecht denk ik.Nu een grote Visatron speaker en een kleine bass + de decoder met sound V5 aanbouwen.
Den Eric
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #816 Gepost op: 28 November 2023, 20:15:18 »

Stroomafname heb je nooit genoeg dus goed plan dat te behouden Duim omhoog

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 ... 53 54 [55]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinTopic: Verbouwen van HELJAN 44811 spoor O modellen NOHAB
« vorige volgende »
Ga naar: