Vandaag heb ik met Remco z'n krabpaal afgemaakt en die daarna met de steekwagen naar zijn huis gereden. De kat moest er even opgezet worden maar ze was er snel aan gewent.
Zoals bij Project Schaumhof gezegd vind ik het lastig dat ik steeds de borrelglaasjes met raamkozijnen om stoot. Ook dat gereedschap steeds op net onhandige plekken ligt en/of wegglijd als ik het na iedere handeling weg moet leggen en wisselen. Nu had ik een week terug een bestelling flesjes secondelijm binnen gekregen en zaten mooi in een schuimrubber plaat met gaten. Daar bleken de borrelglaasjes ook net in te passen dus een strook afgeknipt en vast geschroefd en gelijmd.
Daarna heb ik wat ander spul opgezocht en de ringetjes die ik vond heb ik links en rechts er van gebruikt om dingen als een priem, pincet of schroevendraaiertjes in te stoppen.
Voor andere dingen zijn de kleine ringen te klein maar ik vond 1 grotere en die heb ik rechts van me in een tafel gedraait. Daarna heb ik er een buisje in gelijmd en er nog een haakje naast gelijmd. Ik kan nu m'n beiteltje en steenprikkers er in stoppen en een tang er aan hangen.
Ik moet nog op zoek bij m'n ouders in de werkplaats of bij een vriendin van mij naar extra ringen zodat ik ook m'n afbreekmesje, schaar en ander spul er in kan hangen. Een fles tacky glue op z'n kop in zoiets kunnen zetten is ook wel praktisch dus daar ga ik nog even naar kijken.
Groetjes Michiel