Vandaag met de nodige moeite wentink weer eens bereikt en het nodige gekocht. Het meeste ligt in de werk voorraad maar met 2 dingen ben ik gelijk wat gaan doen.
De eerste een dummy Br212 van het voor mij onbekende ROWA. De kap lijkt uit een fleischmann mal de te komen, de rest is duidelijk anders. Tandwielen en stroomafname zitten er in de rest niet. De loc koste €2,95 en ik ben hem om aan het schilderen waarbij het waarschijnlijk richting regenboog kleuren gaat met evt. iets van een gras rand aan de onderkant.
Door met een half droge kwast in meerdere lagen te stippelen kreeg ik de vloeiende overgang van roze naar geel.
Met afstand de duurste aankoop was met €5,95 een 2assige onderlosser, deze ben ik nu ook aan het schilderen.
In de werkvoorraad lag nog een incomplete 4assige onderlosser. Dit was de gelegenheid die er ook bij te pakken en opnieuw op te bouwen en te schilderen.
Dan ben ik ook nog begonnen met de 2 kabeltrams. Deze staan nu in een grondlaag en keuze voor de uiteindelijke kleur heb ik bij de vriend waar het diorama voor is neergelegd.
Groetjes Michiel