Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omlaag
Print
Auteur Topic: SGM  (gelezen 121386 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 4 gasten bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2198


Benoemd snoodaard


« Antwoord #90 Gepost op: Vandaag om 12:32:25 »

Je moet het lef maar hebben om zomaar een treinstel aan gort te zagen. Zo op de foto ziet het geel er prima uit. Op zich is een beetje flets ook niet erg toch? In werkelijkheid.
Zodra het weer het toelaat maar weer verder. Succes! Duim omhoog
Gelogd

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Pagina's: 1 ... 5 6 [7]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn treinverbouwingenTopic: SGM
« vorige volgende »
Ga naar: