Extra kleine antennes op de goten gesoldeerd, deze komen zijkant body aan dak bevestigd.
Dan ook reeds begonnen om 2 lange uitlaten te maken, profielen en plat materiaal zijn in messing. Veel soldeerwerk dus op de laatste dagen van dit jaar.
Na alles te hebben gesoldeerd moet ik dit allemaal proper maken, dus wat vijl- en opkuiswerk. Eventueel hier en daar nog een beetje extra soldeer leggen. Dat kan je maar zien na proper maken.Aan de zijkanten moet ik wel nog de gaten dichten, das dus klein grut snijden en tussen solderen.
Wat volgend project betreft daar ben ik nog niet volledig uit, heb nog 4 mogelijkheden van modellen;
-MY1135 "M" versie anno 2004 Odense.
-MY1154 DJ/NEG anno 2005 versie.
-MY1146 M17 Jordjyske Jernbanen.
-Structon 9505 anno 2015.
Het zal lotje uit de loterij worden. Ze worden trouwen sowieso gemaakt enkel de volgorde kan verschillen. Das ook de reden dat ik al zoveel mogelijk (als het gaat dus) de onderdelen op voorhand wil gereed maken dan heb ik ze maar uit de doosjes te nemen in geval ik ze nodig heb.
De geëtste platen voor de rangeerde -plaforms en Weinert onderdelen zijn ook reeds allemaal binnen dus das ook goed geregeld hoeven niets extra bij te bestellen.
Eric.