Dank Arjen.
Dit week end, zaterdag dus, bezoek gekregen van 5 man en 1 vrouw die naar de treinen hebben komen kijken. Baan ligt bijna gelegd, had alles zo goed mogelijk aangesloten om te kunnen rijden. Er waren dus 3 afgewerkte Nohab modellen te zien, 2 in opbouw waar al messing onderdelen opstaan plus al in de grondverf gespoten. En dan nog 4 chassis met en zonder geluid. Zo konden ze ongeveer de volgorde zien van werken en veranderen aan zo een model. Ze waren wel onder de indruk van de sound. Ook van afwerking van de modellen zelf. De MY1158 ContecRail stond wel in de schijnwerpers. Alhoewel er in begin kritiek was op de STT TMY M versie maar aangezien dit model niet zo bekent is bij het grote publiek zijn ze toch bijgedraaid na een uitleg van ondergetekende. Een Koff tufte van links naar rechts met een cementwagon achter zich. Dit is nog niet vervuild, zo kon ik overgaan naar het vervuilen van materiaal. Over één ding waren ze het allemaal eens, der zit enorm veel energie en tijd in. Maar het resultaat mocht gezien worden, ik heb die mensen dan direct iets aangeboden om te drinken
Een geslaagde namiddag/avond is het geworden, laatste persoon is hier rond 21 uur buiten gestapt met nog heel veel voorstellen en eventuele "bezigheden" voor de toekomst.
Zal om den duur nog entree geld moeten vragen.
En nu terug alles opbergen om wat verder te kunnen doen aan de opbouw baan, en dan af en toe wat vervuilen aan wagons (moet kunnen denk ik dan maar)
Eric.