Vandaag naar Eurospoor geweest, uiteraard vanwege de inmiddels fameuze culinaire ontmoeting bij de MSW-stand.
Al moet gezegd dat de vlaai vorig jaar gewilder was dan de kaas en worst van dit jaar. Maar Gert (verzorger van de maaltijd), Jakop en Gerard waren er in elk geval wel. Foto's heb ik er niet van, ik kreeg amper de kans van Gert om tussen twee kaasjes door adem te halen, laat staan een foto te maken.
Als je er dan toch bent, natuurlijk ook de banen bekeken. Veel banen die niet mijn smaak zijn, maar ook een paar die ik erg mooi vond, deels bekend, deels (voor mij) nieuw.
Twee baantjes als voorbeeld.
Allereerst een lekker sfeertje.
En nog een lekker sfeertje. Ontzettend jammer dat deze baan geen achtergronden heeft.
Ook nog de markt afgestruind. Weinig van mijn gading, dus het voorafgaande bezoek aan de pinautomaat leek overbodig tot ik bij het laatste pad in mijn route deze machinist zag liggen. Om breekwerk te voorkomen, het rijtuig eromheen ook maar meegenomen en, omdat een enkel rijtuig ook een beetje sneu is, ook nog twee bijpassende rijtuigen erbij gekocht. Alles als nieuw in doos voor een zeer acceptabele prijs.
De bijpassende loc had ik al een tijdje, dus binnenkort wordt de S-Bahn irgendwo in Deutschland verrijkt met een trek-duwstel.
Ik heb me prima vermaakt.
Huub
p.s. niemand vanaf de bnls-stand zien zwaaien. Jammer dat beloftes niet worden nagekomen.