Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag
Print
Auteur Topic: Eurospoor 2018  (gelezen 36600 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Gepost op: 26 Oktober 2018, 11:56:50 »

Nu de indeling voor Eurospoor 2018 bekend is en omdat Eurospoor over minder dan twee weken van start gaat, leek een topic me wel op zijn plaats.

MSW heeft een mooie centrale plaats gekregen in hal 3, onder andere met MSW kids en de A4 wedstrijd, BNLS heeft een ruime stand in hal 2 gekregen en een heel aantal modelspoorverenigingen laat zijn kunsten zien. Ook Modulebaan.nl, die voor het eerst zijn opwachting maakt op Eurospoor. Iedereen is van harte welkom voor een praatje en een bak leut.

De dingen waar ik naar uitkijk dit jaar zijn (als altijd) de resultaten van de A4 wedstrijd, struinen langs de handelswaar en het uitdragen van de modelbouwhobby.  Duim omhoog

Eelco
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #1 Gepost op: 26 Oktober 2018, 12:33:53 »

Hoi Eelco,

Kom je alsnog zelf naar Eurospoor 2018 Huh?

Uiteraard zijn wij weer centraal aanwezig in hal 2 op enkele meter van de kassa met:

A4 Diorama wedstrijd eiland
A4 Diorama Lounge
MSW stand met Demos's, Testbaan en de de baan van Pascal
MSW KIDS stand
Miniworld Rotterdam stand

Dus genoeg te doen....... ik zou zeggen kom allemaal langs bijvoorbeeld op tijdens de MSW meeting op zaterdag met koffie en wat lekkers ....

Jeffrey
Gelogd
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Oktober 2018, 12:45:58 »

Kom je alsnog zelf naar Eurospoor 2018 Huh?

Jazeker. Ten tijde van de deadline voor de A4 wedstrijd was er nog geen enkele zekerheid of Modulebaan.nl een plekje zou krijgen, dus ik was genoodzaakt om mezelf af te melden omdat ik er toen nog van uit ging dat Eurospoor het dit jaar zonder mijn aanwezigheid moest doen... Pas afgelopen week was alles in kannen kruiken.

Je hebt in elk geval een A4 module van me te goed  Wink
Gelogd
hubertus
Hero Member

Online Online

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Oktober 2018, 10:52:02 »

Uiteraard zijn wij weer centraal aanwezig in hal 2 op enkele meter van de kassa
Hal 3 volgens de plattegrond.
Als we ons dan helemaal volgegoten hebben, kunnen we in een rechte lijn naar de uitgang...  Cheesy

Ik heb er zin in, vooral weer benieuwd naar de A4-tjes.

groet, Huub
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 28 Oktober 2018, 11:42:13 »

Modelspoorwijzer en de A4-dioramawedstrijd staan terecht weer in de mooiste hal.  Duim omhoog

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Oktober 2018, 17:31:29 »

En wij van modulebaan.nl zijn zeer tevreden met ons last minute plekje  Duim omhoog
Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #6 Gepost op: 29 Oktober 2018, 21:16:12 »

Mijn excusses het is uiteraard HAL 3:



Jeffrey
Gelogd
Eelco
Full Member

Offline Offline

Berichten: 156


www.modulebaan.nl op Eurospoor :)


WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 31 Oktober 2018, 16:30:21 »

MSW stand met Demos's, Testbaan en de de baan van Pascal

Waar kan ik die vinden? Ik zie MSW Kids, A4 stand en A4 lounge maar niet de genoemde MSW stand.

Mijn uitbeelding van chicago union station zal te zien zijn in de modulebaan van Modulebaan.nl Ook het schitterende "sweet home chicago", dat eerder te zien was op Eurospoor 2017 en in Leuven dit jaar. Naast de H0 baan, is er ook een modulebaan in N te zien met onder meer de modules "days gone by" en "militaire laad- en losplaats 't Harde".

Voor meer info is er de facebookpagina Modulebaan, waar wij regelmatig updates geven.

Eelco
« Laatste verandering: 31 Oktober 2018, 20:09:25 door Eelco » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 3 November 2018, 10:10:20 »

Op de website van Eurospoor staat nu dit te lezen:

Citaat
Zoals u mischien weet slaan we volgend jaar een jaartje over en komen we na het aanstaande evenement pas weer in 2020 terug. Wie geen twee jaar op Eurospoor wil wachten doet er verstandig aan om volgend weekend Eurospoor2018 te bezoeken (9-11 nov).


Ik heb het drie keer gelezen, maar begrijp het nog niet. Als ik volgende week Eurospoor wel bezoek (wat ik van plan ben), dan hoef ik geen twee jaar op Eurospoor te wachten? Hoezo dan? Krijgt iedereen die deze keer Eurospoor wel bezoekt een geheime toegangspas voor een evenement dat ergens op een geheime locatie op een geheime datum nog voor 2020 plaatsvindt?   Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #9 Gepost op: 3 November 2018, 14:24:03 »

Zo staat het er wel   Grin Grin Grin

Jeffrey
Gelogd
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #10 Gepost op: 3 November 2018, 15:34:02 »

Als je dizt jaar gaat, hoef je inderdaad geen twee jaar te wachten, want volgende week is het al weer zo ver...
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #11 Gepost op: 3 November 2018, 15:57:20 »

Maar vervolgens zul je echt twee jaar moeten wachten, ongeacht of je nou komend weekend wel of niet gaat.  Wink

Mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #12 Gepost op: 3 November 2018, 16:34:24 »

Mits Eurospoor in 2020 in januari plaatsvind..... Wink

Jeffrey
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #13 Gepost op: 3 November 2018, 17:00:21 »

Dat is waar. Maar ook in dat geval is de wachttijd voor iedereen gelijk.   Cool

mvg,
Gert




PS: Overigens bedoel je 'tenzij' en niet 'mits'. Mits betekent indien.
« Laatste verandering: 3 November 2018, 17:06:13 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #14 Gepost op: 3 November 2018, 17:18:27 »

Maar vervolgens zul je echt twee jaar moeten wachten, ongeacht of je nou komend weekend wel of niet gaat.  Wink

Maar ze suggerern dat toch ook niet? Als je niet twee jaar wilt wachten, moet je volgende week komen. Dan hoef je dus geen twee jaar te wachten maar een week. Niets meer, niets minder.
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenModelspoorTopic: Eurospoor 2018
« vorige volgende »
Ga naar: