Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: LS Models 2020  (gelezen 20416 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 29 Januari 2020, 17:57:12 »


Foto: Chris van Diesen / Het Groterdam Project

LS Models is niet komen opdagen op de Spielwarenmesse. Wat dit te betekenen heeft?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Januari 2020, 18:57:42 »

Parallel met hun uitleverschema's komen ze later....
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Januari 2020, 19:00:08 »

 Grin Grin
Mijn eerste gedachte was dat ze de afdeling after sales service hebben afgevaardigd.
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 29 Januari 2020, 19:06:34 »

Parallel met hun uitleverschema's komen ze later....

Ik heb een account bij MTE en het aardige daarvan is dat je online je bestellingen kunt inzien. Dat overzicht geeft ook de oorspronkelijke besteldatum weer. Mijn oudste nog steeds openstaande bestelling van LS Models-rijtuigen stamt van 17 maart 2008... Komende herfst valt er dus een twaalfeneenhalfjarig jubileum te 'vieren'. Ik was ooit een groot fan van dit merk, maar de liefde is inmiddels meer dan bekoeld. Van alles aankondigen, maar uitbrengen ho maar. En nu doodleuk niet op komen dagen op de Spielwarenmesse. Ik vind het heel vreemd. Tenzij de heren in China vast zitten door de virusuitbraak, is er eigelijk geen goed excuus.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 29 Januari 2020, 21:23:17 »

Ondertussen bij de buren gelezen dat ze kennelijk wel een stand gereserveerd hadden (afgaande op de plattegrond), maar vervolgens vermoedelijk hebben afgezegd.
Tja, lekker bezig daar... Ik denk dat als dat 12,5 jarig-jubileum wordt bereikt ik een open brief aan Daniel Piron ga schrijven.   Angry

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 29 Januari 2020, 21:32:20 »

In 2017 schreef een regionale website dit: https://brf.be/regional/1080271/

Maandelijks zouden er 20.000 modellen gemaakt worden in vijf fabrieken van LS Models.
Sorry, maar ik geloof er niks van dat ze vijf fabrieken bezitten. Ik denk eerder dat ze bij vijf fabrieken laten (of lieten) produceren.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #6 Gepost op: 30 Januari 2020, 11:21:18 »

LS Models is niet failliet en de heren zitten ook niet vast in China door het coronavirus. Ze hebben 'gewoon' ruzie met de beursorganisatie...

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
bollen neus
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Januari 2020, 11:23:46 »

Moet eens kunnen hé, gebeurt overal al eens.
Eric
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Januari 2020, 11:32:58 »

Ze hebben 'gewoon' ruzie met de beursorganisatie...

Gezien de goede communicatie-eigenschappen van deze firma zal het wel haast zeker aan de beursorganisatie liggen... 
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #9 Gepost op: 30 Januari 2020, 11:55:48 »

Gezien de goede communicatie-eigenschappen van deze firma zal het wel haast zeker aan de beursorganisatie liggen... 

 Grin Grin Grin

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8428


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Januari 2020, 12:08:10 »

wel haast zeker
Door het zo te schrijven, houd je de mogelijkheid open dat het wel aan LSM zou kunnen liggen. How dare you!!!
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
bollen neus
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Januari 2020, 12:13:30 »

Ach ja, over dat merk vind je overal op fora wel commentaren en gelul , enkel mijn beste vrienden........... ze verkopen het toch steeds snel want IEDEREEN zit er op te wachten.
Enfin, mijn conclussie? Gelukkig heb ik dit merk niet nodig om een model te verbouwen . Cool
Eric.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #12 Gepost op: 17 September 2020, 17:47:53 »

Niet alleen kwam LS Models begin dit jaar doodleuk niet opdagen op de Spielwarenmesse, nu blijkt ook dat ze hun website voor een groot deel leeg hebben gehaald.
Zie het forum van onze Zuiderburen: https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30172.msg454858.html#msg454858

Zoals ik in een reactie daar opmerk, heb ik vandaag een triest jubileum te vieren: mijn oudste openstaande bestelling van LS Models-modellen is vandaag 12,5 jaar oud!
Verder heb ik nog wat bestellingen uit 2009 en 2010 open staan. Naar ik vrees gaat LS Models het nooit meer uitleveren. Ooit was ik een fan van het merk. Nu kom ik tot de conclusie dat je als modelspoorder niet bepaald op dit merk kunt rekenen... Of anders geformuleerd: ik hoop dat ACME in het gat springt.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #13 Gepost op: 17 September 2020, 18:21:22 »

@Chris: Als jij dit leest, zou je dan eens na willen gaan of LS Models überhaupt nog van plan is om modellen die in het verleden zijn aangekondigd uit te brengen?

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
GerardvV
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1716


Enge buur bij de buren


« Antwoord #14 Gepost op: 17 September 2020, 21:39:24 »

Mijn oudste nog steeds openstaande bestelling van LS Models-rijtuigen stamt van 17 maart 2008... Komende herfst valt er dus een twaalfeneenhalfjarig jubileum te 'vieren'.
Heb ik de traktatie, behorend bij een jubileum, gemist?  Grin
Gelogd

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
172* bij de buren
128* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2020Topic: LS Models 2020
« vorige volgende »
Ga naar: