Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Roco 2024  (gelezen 6396 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1591


Benoemd snoodaard


« Antwoord #30 Gepost op: 16 Januari 2024, 22:50:17 »

De 1200 kost €435,-. In oudhollandsche florijnen is dat ƒ958,61. Ik geloof niet dat iemand dat ding zou kopen als het zo geprijsd in de etalage stond, toch?
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16833


303 *


« Antwoord #31 Gepost op: 16 Januari 2024, 22:52:16 »

Ik denk zomaar dat 'onze blonde vrijheidsstrijder' dadelijk als premier geen enkel probleem meer met de euro heeft. Dat riep hij alleen maar om 'boze witte mannen' aan zich te binden. Nu hij zo'n beetje een kwart van het electoraat aan zijn kant heeft, lacht hij die waarschijnlijk stiekem vierkant uit.

Enfin, als hij nu wel even de AOW naar 65 krijgt, kan ik over vier jaar al extra veel euro's aan Roco-treintjes uitgeven.
 Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1496


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #32 Gepost op: 16 Januari 2024, 23:03:33 »

Ik hoop, en ga er ook een beetje vanuit, dat tegen de tijd jij 65 bent we al weer naar de stembus zijn geweest. Ik denk zelfs voor je 62e....
Gelogd
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8843


266*


WWW
« Antwoord #33 Gepost op: 16 Januari 2024, 23:05:25 »

Omrekenen of niet, maakt niet uit. Feit is dat de prijzen de pan uitrijzen.
Mijn treinen budget steeg i.i.g. niet mee, sterker nog, dat ging omlaag met de inflatie van het laatste jaar.
Eindresultaat is dat er diep wordt nagedacht wat te doen met dat budget en het aanbod van de grote drie, zoals Gert ze noemt, maakt het wel gemakkelijker….
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16833


303 *


« Antwoord #34 Gepost op: 16 Januari 2024, 23:08:57 »

Ik hoop, en ga er ook een beetje vanuit, dat tegen de tijd jij 65 bent we al weer naar de stembus zijn geweest. Ik denk zelfs voor je 62e....

Dat zou alleen maar tot nog meer stemmen voor mijn bijna voornaamgenoot leiden...   


Eindresultaat is dat er diep wordt nagedacht wat te doen met dat budget en het aanbod van de grote drie, zoals Gert ze noemt, maakt het wel gemakkelijker….

Hier precies hetzelfde. Mijn budget gaat in 2024 (op een nog te leveren Trix-loc uit het 2023-programma na) in zijn geheel niet naar de Grote Drie.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1591


Benoemd snoodaard


« Antwoord #35 Gepost op: 17 Januari 2024, 16:52:11 »

Ach, op een Hk2, wat ketelwagens en hier en daar een internationaal rijtuig ben ik eigenlijk ook wel happy met wat er nu staat. Ik heb enkel behoefte aan een goede reparateur in de buurt, want bij mijn vaste dealer kan ik niet meer terecht en zelf prutsen leidt niet altijd tot het gewenste resultaat.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16833


303 *


« Antwoord #36 Gepost op: 23 Januari 2024, 23:16:40 »

Video: https://www.youtube.com/watch?v=HSGIfN2FHRw

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16833


303 *


« Antwoord #37 Gepost op: 2 April 2024, 22:36:31 »

Roco voetballoc 2024: https://www.youtube.com/watch?v=i067k7XiN28

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Topic: Roco 2024
« vorige volgende »
Ga naar: