Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: LS Models / Models World 2024  (gelezen 504 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16827


302 *


« Gepost op: 31 Januari 2024, 16:25:20 »

https://www.news.lsmodels.eu/mailing/pdf/Mailling%20Metrop%20et%20Nightjet%2031-01-24.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1591


Benoemd snoodaard


« Antwoord #1 Gepost op: 31 Januari 2024, 18:05:05 »

Met òòk een Metropolitan, net als Piko / Märklin. Zouden ze dat ècht durven, of wordt dat weer zo'n zeperd die nooit uitkomt?
Wat mij betreft had er wel een mooie WR42 mogen komen voor m'n Scandex of Nord West. Ik wéét dat ze het kunnen...
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16827


302 *


« Antwoord #2 Gepost op: 31 Januari 2024, 18:07:25 »

Ze hebben 'm al eerder uitgebracht en de exorbitante prijzen die voor hun Metropolitan werden geboden waren vast mede aanleiding voor Piko/Märklin om 'm ook te gaan maken.
Het wordt dus een heroplage. Ik zie niet in waarom dat een zeperd zou worden.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16827


302 *


« Antwoord #3 Gepost op: 8 Februari 2024, 15:35:36 »

https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1326/ls_models_news_february_2024_pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1591


Benoemd snoodaard


« Antwoord #4 Gepost op: 8 Februari 2024, 16:00:09 »

Zo'n Frans stammetje Tp.IV-rijtuigen ziet er wel smakelijk uit! Ik ga me beheersen Grin

Ik zie niet in waarom dat een zeperd zou worden.

In het verleden is er het nodige aangekondigd dat pas jaren later of zelfs nooit is uitgekomen. Dat bedoelde ik met zeperd. Dat ze 'm al eerder hebben uitgebracht maakt de drempel om 'm uit te brengen natuurlijk lager. Dan zal het wel gebeuren vermoed ik.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16827


302 *


« Antwoord #5 Gepost op: 8 Februari 2024, 17:12:02 »

In het verleden is er het nodige aangekondigd dat pas jaren later of zelfs nooit is uitgekomen. Dat bedoelde ik met zeperd.


Ja, dat ben ik volledig met je eens. Ooit was ik enorm fan van dit merk, maar die liefde is zwaar bekoeld.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16827


302 *


« Antwoord #6 Gepost op: 19 April 2024, 16:37:54 »

https://www.trainsdepot.org/manufacturers/pdfs/download/1677/ls_models_dortmund_2024_pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Topic: LS Models / Models World 2024
« vorige volgende »
Ga naar: