Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Viessmann / Kibri / Vollmer 2024  (gelezen 476 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16896


305*


« Gepost op: 22 Januari 2024, 10:41:20 »

https://www.moba-deutschland.de/wp-content/uploads/2024/01/8992_Neuheiten_2024.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16896


305*


« Antwoord #1 Gepost op: 22 Januari 2024, 20:29:28 »

Volgens een van mijn Deense contacten heeft Viessmann het seinprogramma van Alphamodell overgenomen. Naast het eigen systeem waarbij de seinpaal in een soort basis steekt, schijnt het ook dat de leds van Alphamodell veel natuurlijkere kleuren hebben dan die van andere merken.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16896


305*


« Antwoord #2 Gepost op: 31 Januari 2024, 20:24:29 »

De keuze tussen Faller Car System en Viessmann CarMotion moeilijk?

Welnee heren, laten we eerlijk zijn.

Gewoon je hormonen laten spreken.


 Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Topic: Viessmann / Kibri / Vollmer 2024
« vorige volgende »
Ga naar: