Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Exact-Train 2015  (gelezen 5818 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 9 Januari 2015, 11:10:39 »

Exact-Train kondigt een Hondekop-vier aan!
Zie pagina 17 van deze uitgave: http://www.modelspoordagen.nl/userdata/file/BeursboekjeRijswijk2015lr.pdf

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #1 Gepost op: 9 Januari 2015, 11:11:37 »

O ja, en ook een Pec postrijtuig. Maar daar word ik minder opgewonden van.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Edgar
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 691


« Antwoord #2 Gepost op: 9 Januari 2015, 12:06:17 »

Mmm...

Om toch maar met de deur in huis te vallen: ik acht de kans van slagen beperkt. Gelet op het track record van Exact-Trains zie ik niet zo snel waar het geld/het vertrouwen/de voorbestellingen vandaan moeten komen voor dit project. De tot nu toe getoonde kwaliteit was voor een goederenwagentje van een paar tientjes al dubieus, voor een treinstel van enkele hondertjes lijkt mij dit onacceptabel. Uiteraard kan iedereen zich verbeteren, maar tot nu toe was de leercurve redelijk vlak...

Uiteindelijk denk ik dat dit jammer is, want het verkleint de kans op een werkelijk geslaagd model op enigszins overzichtelijke termijn nog verder.

[überspeculaasmode aan]
Tenzij Artitec op de beurs een HK4 aan gaat kondigen en de ET aankondiging alleen bedoeld is om ze te narren.
[überspeculaasmode uit]
« Laatste verandering: 9 Januari 2015, 12:19:29 door Edgar » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 9 Januari 2015, 13:24:17 »

Ik ben dol op überspeculaas, dus kom maar op Artitec!  Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Joop_L
Newbie

Offline Offline

Berichten: 46


« Antwoord #4 Gepost op: 12 Januari 2015, 00:12:22 »

Bij de buurtjes was er een topic over. Crowdfunding om via Artitec een hk-4 op de markt te brengen. Heeft niet het gewenste resultaat behaalt. Van Artitec hoef je niets te verwachten denk ik zo.  Wink
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 25 Januari 2015, 18:38:38 »

Inmiddels staat er ook het een en ander op hun website: http://www.exacttrain.eu/index.php/nl/neuheiten-2015-exacttrain

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
niels b
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1475


Arnhem, jaren '80


« Antwoord #6 Gepost op: 25 Januari 2015, 19:16:32 »

Volgens mij stond die crowdfunding -formeel althans- los van Artitec.

Laten we eerlijk zijn, de hondeko IV is toch wel een van de laatste grote ontbrekende op de Nederlandse modelbaan gesitueerd in de tweede helft van de vorige eeuw. En de DE III natuurlijk. En de Mat 46 IV natuurlijk.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenNieuwe ontwikkelingen 2024Nieuwe ontwikkelingen 2015Topic: Exact-Train 2015
« vorige volgende »
Ga naar: