Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Marnehuizen CS: het enige station in Nederland waar nooit iemand in- of uitstapt
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Marnehuizen CS: het enige station in Nederland waar nooit iemand in- of uitstapt  (gelezen 154 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 2 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

318*

« Gepost op: 26 December 2024, 12:47:09 »

Marnehuizen CS: het enige station in Nederland waar nooit iemand in- of uitstapt, maar waar wel af en toe fikse ongelukken gebeuren.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=1k5W8vshvl4&t=65s

Marnehuizen was dit seizoen het 'extractiepunt' bij het tv-programma Hunted. Zeg maar 'verstoppertje spelen voor volwassenen'.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Sander Lageveen
Administrator
Hero Member

Schaal: H0
Systeem: Digitaal

« Antwoord #1 Gepost op: 26 December 2024, 13:36:51 »

Het is een briljant programma!!  Grin

mvg,
 Sander
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #2 Gepost op: 26 December 2024, 14:11:59 »

Volmondig eens, een erg leuk programma en één van de weinige series die ik volg! Duim omhoog Ik ben nu bij aflevering 8, dus het extractiepunt wist ik nog niet. Niet meer verklappen svp Smiley

Marnehuizen CS: het enige station in Nederland waar nooit iemand in- of uitstapt

Dat is niet helemaal waar.
Noordwaarts
Hero Member

318*

« Antwoord #3 Gepost op: 26 December 2024, 20:51:24 »

Het is een briljant programma!!  Grin

Waarom schrijf jij je niet samen met je zus in? Volgens mij ben jij geknipt voor Hunted.    Duim omhoog

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Sander Lageveen
Administrator
Hero Member

Schaal: H0
Systeem: Digitaal

« Antwoord #4 Gepost op: 26 December 2024, 21:41:07 »

Al meerdere keren geprobeerd maar kom niet door de voorselectie heen Undecided

mvg,
 Sander
Noordwaarts
Hero Member

318*

« Antwoord #5 Gepost op: 26 December 2024, 21:49:13 »

Niet opgeven! De aanhouder wint. Idee voor de huidige selectieprocedure: laat familie en vrienden een heuse aanbevelingsbrief schrijven.
Daar val je vast mee op. Mijn steun heb je en behalve van 1200blauw, weet ik dat ook de burgemeester van Waldijk naar Hunted kijkt.

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 26 December 2024, 22:16:54 door Noordwaarts » Gelogd

1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #6 Gepost op: 26 December 2024, 22:38:33 »

Ik vind het tijd worden voor een extractie met een heteluchtballon, dus mijn zegen heb je ook! Duim omhoog
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Marnehuizen CS: het enige station in Nederland waar nooit iemand in- of uitstapt
« vorige volgende »
Ga naar: