Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Brussel verbiedt tweerail-systeem, Märklin wordt de norm!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Brussel verbiedt tweerail-systeem, Märklin wordt de norm!  (gelezen 545 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

322*

« Gepost op: 1 April 2025, 20:31:35 »

Schokkend nieuws vanuit Brussel voor onze hobby, dat veel extra ombouwwerk voor tweerailers gaat betekenen.
We krijgen een jaar de tijd om alles om te bouwen, want met ingang van het tweede kwartaal volgend jaar wordt het Märklin-systeem de norm.
In deze video wordt alles uitgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=QeeaUg3bTTI

Ben ik even blij dat ik nog niet echt aan Sydborg was begonnen! Ik wens Niels met Arnhem, Huub met Plettenburg en de vele anderen die met tweerail bezig waren heel veel sterkte het komende ombouwjaar.
Begrijpelijkerwijze kijken jullie nu met jaloerse blikken naar Jakop met Waldijk. Die kan met gerust hart beginnen aan het aanplanten van bomen.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #1 Gepost op: 1 April 2025, 20:46:22 »

Dat maakt de wereld wel een stuk eenvoudiger. De prijs voor drierailmodellen en -toebehoren zal daardoor vanzelfsprekend lager worden, dus ik ben voor! Brussel heeft ditmaal de enig juiste conclusie getrokken. Blij mee! Duim omhoog

(maar vraag me morgen nog maar een keer)
Noordwaarts
Hero Member

322*

« Antwoord #2 Gepost op: 1 April 2025, 21:10:47 »

Ja, jij hoort ook bij de geluksvogels die niet gedwongen worden om te bouwen.
Maar.... wellicht is er een uitweg voor verstokte tweerailers! Wat te denken van
Pletix voor Huub, ArNEIN voor Niels en HengelOFF voor Sander?
Het kon wel eens stil worden in de Europese Unie met al die uittredende stadstaten.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Brussel verbiedt tweerail-systeem, Märklin wordt de norm!
« vorige volgende »
Ga naar: