Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 2651   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8965775 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 137 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #9690 Gepost op: 25 Mei 2015, 18:41:00 »

Tja, komt denk ik door dat speeltuintje rechts op de foto. Zoiets heb ik ooit ergens langs een snelweg gezien en in mijn herinnering was dat in Frankrijk.

En zelfs in Frankrijk komen grijze luchten voor Frank.

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Viktor
Sr. Member

« Antwoord #9691 Gepost op: 25 Mei 2015, 19:16:40 »

Beste Gert, ik kan je verzekeren, in geen ander Europees land hebben ze zulke speeltuintjes. Als je goed kijkt zie je namelijk een wipkip van het type "bascule poulet deluxe" Dit type wordt alleen in Frankrijk geproduceerd. Omdat de productie van erg inefficiënt verloopt worden deze wipkippen tegen een relatief hoge marktprijs aangeboden op de internationale wipkippenmarkt. De meeste Oost-Europese landen laten hun wipkippen produceren in Roemenië, waar het loon voor de gemiddelde wipkiparbeider een stuk lager ligt. Hierdoor kan ik je met zekerheid melden dat dit plaatje gemaakt moet zijn in Frankrijk, je hoeft dus niet in een ander land te gaan zoeken.  Wink

mvg.

Viktor

94*
Wesley
Hero Member

You might think that; I couldn’t possibly comment.

« Antwoord #9692 Gepost op: 25 Mei 2015, 19:26:38 »

Volgens mij is Viktor ietwat doorgedraaid van de examenstress Grin.

Ik zie sterren!
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #9693 Gepost op: 25 Mei 2015, 19:41:01 »

Welnee, Viktor is een beschaafde jongeman die behulpzaam wil zijn en mij er nu volledig van heeft overtuigd dat de onderhavige raadplaat in Frankrijk moet zijn gemaakt.   Cheesy

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Viktor
Sr. Member

« Antwoord #9694 Gepost op: 25 Mei 2015, 19:58:39 »

Precies Gert, zo is het maar net. Dan offer je kostbare tijd op om eens behulpzaam te zijn, wordt het weer niet gewaardeerd hier..
Ik had de tijd die het heeft gekost om deze posts te typen misschien wel veel beter kunnen besteden aan het vergaren van waardevolle informatie over de ontdekking van een productiemethode van Ureum. Of misschien ga ik later nog wat hebben aan de kennis dat er aan de universiteit van Oldenburg onderzoek gedaan werd naar een reactieve destillatiemethode bij de productie van methylethanoaat. Deze levenslessen zal ik nu helaas op een ander ogenblik tot mij moeten nemen. Nee Gert, dan is het toch fijn dat er iemand is die mijn bijdrage over de midden-Europese wipkippenproblematiek op waarde weet te schatten.

mvg.

Viktor

94*
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #9695 Gepost op: 25 Mei 2015, 21:22:50 »

Zo is dat Viktor. Dat er aan jou een briljant chemicus verloren gaat moet de mensheid maar op de koop toenemen. Je hebt immers een hoger doel gediend, namelijk mij helpen. Ik zal een fonds oprichten zodat er later melding van dit feit kan worden gemaakt op jouw grafsteen hunebed.

Wink

mvg,
Gert

Eemstede
Hero Member

« Antwoord #9696 Gepost op: 25 Mei 2015, 22:13:29 »

Precies Gert, zo is het maar net. Dan offer je kostbare tijd op om eens behulpzaam te zijn, wordt het weer niet gewaardeerd hier..
Ik had de tijd die het heeft gekost om deze posts te typen misschien wel veel beter kunnen besteden aan het vergaren van waardevolle informatie over de ontdekking van een productiemethode van Ureum.
Viktor

Inderdaad Victor, die tijd had je beter kunnen besteden.

Gr Frank.
Welnee, Viktor is een beschaafde jongeman die behulpzaam wil zijn en mij er nu volledig van heeft overtuigd dat de onderhavige raadplaat in Frankrijk moet zijn gemaakt.   Cheesy

mvg,
Gert

Ik ben dan ook benieuwd met welke locatie je op de proppen gaat komen. Het is in ieder geval geen Denemarken.  Grin

Gr Frank.
Noordwaarts
Hero Member

315*

« Antwoord #9697 Gepost op: 26 Mei 2015, 13:39:44 »

Zo, ik heb vandaag even met Brussel gebeld en ik hoorde dat er met steun van de EU een aantal Franse wipkippen zijn geëxporteerd naar Polen. Dus waag ik maar eens een schot voor de boeg: Rebiszów

mvg,
Gert

Wesley
Hero Member

« Antwoord #9698 Gepost op: 26 Mei 2015, 13:56:09 »

Zo, ik heb vandaag even met Brussel gebeld en ik hoorde dat er met steun van de EU een aantal Franse wipkippen zijn geëxporteerd naar Polen.

Lijkt me sterk: de EU doet geen ingrepen in de interne markt, behalve als er sprake is van discriminatie Grin.

Ik zie sterren!
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #9699 Gepost op: 26 Mei 2015, 14:13:24 »

Behalve als de kinderopvang van de schoonzus van de neef van de Europarlementariër is...dan 'steunt' ook 'Brussel' de Franse wipkippenexport naar Polen  Wink

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

« Antwoord #9700 Gepost op: 26 Mei 2015, 14:41:10 »

Als jij graag in corruptiecomplottheorieën (3x woordwaarde) wilt geloven, dan mag dat van mij hoor Kiss.

En een exporterend bedrijf steunen omdat een klant van dat bedrijf bevriend zou zijn, is sowieso bizar indirect - in zo'n geval verwacht ik veel eerder een subsidie voor de kinderopvang van de schoonzus van de neef van voornoemde Europarlementariër bestemd om een (één) Franse wipkip aan te schaffen, dan een bak met geld voor de wipkippenproducent om (al) zijn producten goedkoper naar een ander deel van de interne markt te kunnen exporteren - iets met een kanon en een mug komen daar in mij op.

Aanbevolen volgorde voor volgende keer: (1) éérst de feiten op orde hebben en (2) pas daarna roeptoeteren dat alle politici zakkenvullers zijn Grin.
« Laatste verandering: 26 Mei 2015, 14:50:54 door Wesley » Gelogd

Ik zie sterren!
Eemstede
Hero Member

« Antwoord #9701 Gepost op: 26 Mei 2015, 15:53:08 »

Wie roeptoetert er hier, dat alle politici zakkenvullers zijn ?
Ik zie dat nergens staan, zelfs niet tussen de regels door
Dus,  (1) eerst de feiten op orde hebben, dan..... Grin
Om weer naar het onderwerp terug te gaan; ik zie, dat Gert lenig van geest is, want heel soepel is Frankrijk ingeruild voor een ander land; een goede move, maar de plaats is onjuist.

Gr Frank.
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #9702 Gepost op: 26 Mei 2015, 16:08:58 »

Wie roeptoetert er hier, dat alle politici zakkenvullers zijn ?

Ik op verzoek... ieder mens is van nature corrupt, dus waarom Europarlementariërs niet  Grin

Waldijk on Flickr
Wesley
Hero Member

« Antwoord #9703 Gepost op: 26 Mei 2015, 17:12:02 »

Precies, en dat standpunt was ook al duidelijk uit de eerdere post Grin.

Ik zie sterren!
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

268*

« Antwoord #9704 Gepost op: 26 Mei 2015, 17:19:31 »

Dat is overigens geen complottheorie, maar realiteit. Waar iemand ook maar een mm meer macht heeft dan een ander, wordt dat vroeg of laat mis/ge-bruikt.

Wat die wipkippen betreft lig ik na twee kwartiertjes proberen in een solide hinderlaag  Wink

Waldijk on Flickr
Pagina's: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 2651   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: