Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 1898 1899 [1900] 1901 1902 ... 2575   Omlaag
Print
Auteur Topic: Raadplaatje  (gelezen 8151547 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 9 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28485 Gepost op: 5 December 2019, 19:28:12 »

Het beste restaurant van de wereld, fraaie blondines, het veelzijdigste speelgoed van de wereld, top hifi, schoenmode van wereldklasse: allen zul je tevergeefs zoeken in 'Daaromtrent', maar vind je wel in DK.   Tongue

Oftewel: hoogste tijd voor een nieuw plaatje!   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Arjen52
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2465

Oude meuk in h0


« Antwoord #28486 Gepost op: 5 December 2019, 19:40:32 »

En dit krijg je als je hoogtepunten uit D(K)aaromtrent combineert: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/8/4/1/9200000025051485.jpg
Gelogd

Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28487 Gepost op: 5 December 2019, 20:00:06 »

Ha ha! Goed gevonden!   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jeronimos
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1419

Jeroen


« Antwoord #28488 Gepost op: 5 December 2019, 20:54:45 »

@Gert,

Het merk waar jij naar linkt is tophif-fi? Volgens mij is het alleen maar duur en ziet het er goed uit. En vergis je niet. Uit DO komt ook goed hifi-spul, bijv. klik of klik
Gelogd

blije groeten,

Jeroen
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #28489 Gepost op: 5 December 2019, 21:13:42 »

Dan noemen we ook nog maar even deze en stellen we vast dat ze best wel scoren in de HiFi sferen.
Overigens had ik mijn eerste Jamo's al begin jaren 80. Vlak na oprichting in 1978 las ik net  Cheesy
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28490 Gepost op: 5 December 2019, 21:29:26 »

Wauw, uit Glyngøre!   Duim omhoog

Als ik mijn baard laat staan, lijk ik wel een beetje op de oprichter: https://www.jamo.com/history

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28491 Gepost op: 5 December 2019, 21:36:33 »

Overigens had ik mijn eerste Jamo's al begin jaren 80. Vlak na oprichting in 1978 las ik net  Cheesy

Dat klopt niet helemaal. Ik las zojuist dat men in 1968 onder de naam JAMO begon en in 1978 reeds de miljoenste luidspreker produceerde.
Maar dan was je er nog vroeg bij. Ergens begin jaren tachtig hoorde ik ook van dat merk, maar ik zwoor destijds nog bij Sony.

Helaas heb ik er niet zo veel aan. Maar voor mij is dit product uit Kopenhagen dan wel weer een uitkomst.

mvg,
Gert
« Laatste verandering: 5 December 2019, 21:57:16 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7192


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #28492 Gepost op: 5 December 2019, 23:03:56 »

Het beste restaurant van de wereld, fraaie blondines, het veelzijdigste speelgoed van de wereld, top hifi, schoenmode van wereldklasse: allen zul je tevergeefs zoeken in 'Daaromtrent', maar vind je wel in DK.   Tongue

>Beste restaurant ter wereld< dit jaar? Trouwens, in de meeste jaren moest je daarvoor blijkbaar in Espanja zijn... Maar ere wie ere toekomt: DK had inderdaad het beste restaurant ter wereld vijf jaar geleden... B&O is allemaal Philips en Samsung achter de fancy façade, blondines boeien niet, dat veelzijdige speelgoed hebben ze hard nodig om de kinderen niet krankzinnig te laten worden van verveling, en om nou te zeggen dat Frankrijk geen schoen- of andere mode van wereldklasse fabriceert is ook wat wereldvreemd Grin. Én de Fransen hebben een Nederdeense burgemeester die in La Tourbe-et-Vallée woont, waar de Denen het niet verder schoppen dan een Nederdeense ereburger! Cheesy

Als ik mijn baard laat staan, lijk ik wel een beetje op de oprichter: https://www.jamo.com/history

Heb je ook een hoofdhaartransplantatie voor nodig *duik* Tongue

maar ik zwoor destijds nog bij Sony.

Citaat van: Taalunie
Als zweren 'etteren, ontstoken zijn' betekent, is de verleden tijd zwoor of zweerde. In de betekenis 'een eed afleggen', 'plechtig beloven' is de verleden tijd zwoer.

Ben je destijds dan wel naar de dokter geweest? Cool

Kortom: waar blijft dat plaatje?
« Laatste verandering: 5 December 2019, 23:09:33 door Wesley » Gelogd

Ik zie sterren!
GerardvV
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1716


Enge buur bij de buren


« Antwoord #28493 Gepost op: 5 December 2019, 23:24:01 »

Getver, een plaatje van zwerende hoofdhaartransplantatie of baardschurft? Tongue :Smiley
Gelogd

Modelspoor;
http://www.flickr.com/photos/modelspoorvliet/.
Trein 1:1;http://www.flickr.com/photos/spoorvliet
Tram 1:1;http://www.flickr.com/photos/tramvliet
172* bij de buren
128* hier
Van alle kennis die de geest vergaarde blijkt onzin vaak van meeste waarde.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28494 Gepost op: 6 December 2019, 00:24:20 »

Citaat van: Taalunie
Als zweren 'etteren, ontstoken zijn' betekent, is de verleden tijd zwoor of zweerde. In de betekenis 'een eed afleggen', 'plechtig beloven' is de verleden tijd zwoer.

Parbleu! Tu as tout à fait raison.  Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jeronimos
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1419

Jeroen


« Antwoord #28495 Gepost op: 6 December 2019, 09:26:05 »

We zijn lekker aan het hakken en zagen op Gert.
Gelogd

blije groeten,

Jeroen
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28496 Gepost op: 6 December 2019, 10:20:25 »

Leuk tijdverdrijf toch, terwijl we wachten op een plaatje?   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28497 Gepost op: 6 December 2019, 15:42:48 »

Als pauzefilmpje: Bordeline Insanity (wel degelijk spoorweg-gerelateerd).

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Eemstede
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1788



« Antwoord #28498 Gepost op: 7 December 2019, 08:56:41 »

Excuses excuses. Ik ben gisteren vergeten te gelukkig was er aan goede gespreksstof geen gebrek. Ik kan pas vanmiddag bij mijn plaatjes, na Houten, dus wie niet zo lang kan wachten, voel je vrij om wat te plaatsen.
Gr.Frank.
« Laatste verandering: 7 December 2019, 09:20:29 door Eemstede » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #28499 Gepost op: 7 December 2019, 11:29:51 »

Help, de kalkoen wordt koud!  Cheesy

Groeten vanuit Houten,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: 1 ... 1898 1899 [1900] 1901 1902 ... 2575   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenOntsporenTopic: Raadplaatje
« vorige volgende »
Ga naar: