Wat er overigens wel op neer komt dat je dan de Lichtgeleider van de M/T zult moeten aanpassen ivm doorschijnen, geen idee of dat mogelijk is.
Die moet sowieso worden aangepast. Het is nu een driekwart boogje wat om het gloeilampje heen zit met drie staafjes er aan door de kap gestoken. Dat boogje moet er af zodat je de drie staafjes overhoudt.
De sluitlichtenprint is duidelijk. Ik vraag me af of er dan markt voor is op M/T gebied. Ik denk dat ik een rood LEDje op de lichtgeleider lijm en dan die in jouw schema opneem/inpas.
Zit dat plafond-printje in principe direct aan de decoder met draadjes of aan de frontseinen-print en zit die aan de decoder?
Zit er veel verschil iin de positie van de frontseinen tussen Roco en M/T?
Zoals ik je al mailde is het geen probleem de zaag en/of vijl in het frame te zetten. Die dikke zijwanden zijn nu vooral om het licht en warmte van de gloeilamp van de kunststof kap weg te houden en in mindere mate gewicht aan de lok te geven. Ik probeer die Roco print wel: gaat het niet, dan is dat zo en gaat het wel dan is meteen duidelijk wat je er voor moet aanpassen