Modelspoorwijzer.net

Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 Gepost op: 20 September 2018, 23:00:42 
Gestart door neudalhausenstadbahn - Laatste bericht door neudalhausenstadbahn
Ik zie dat ik een stuk achter lig met foto's maken en posten dus snel even wat foto's gemaakt van diverse dingen.

Aan het schip gebeurd nu even niet veel maar die heeft al wel kleur gekregen maar wacht nog op verdere aankleding voor ik de delen kan samen voegen.

DSC34176
Een beetje een bagger foto maar de kleur is duidelijk.


DSC34175


DSC34177

Dan heb ik nog een half huis met trinkhalle.

DSC34174

Midden op het plein naast het stationsgebouw komt nog een vis imbiss.

DSC34173


DSC34172


DSC34171
Waar luchtbuks kogeltjes al niet goed voor zijn.


DSC34178
Hier nog wat opschriften voor het spul maar daar moet nog veel meer bij.

Groetjes Michiel

 22 
 Gepost op: 20 September 2018, 19:41:04 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Wesley


In welke plaats hangt deze slagboom op half zeven?

 23 
 Gepost op: 20 September 2018, 18:29:49 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Noordwaarts
Skalborg is goed.  Duim omhoog

mvg,
Gert

 24 
 Gepost op: 20 September 2018, 18:08:48 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Wesley
Dat was niet de reden

Het was dan ook niet in de Dordogne Grin.

>Skalborg<.

 25 
 Gepost op: 20 September 2018, 15:37:10 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Noordwaarts
Deze trein heeft zojuist een station verlaten. Wat is de naam van het eerstvolgende station waar deze trein doorheen rijdt of stopt?



mvg,
Gert

 26 
 Gepost op: 20 September 2018, 15:09:38 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Eemstede
" Eerst de Dordogne afgestruind naar stations tegenover supermarkten (want daar is waar veel Nederlanders heengaan -"

Dat was niet de reden, we kwamen onderweg over het spoor en ik wilde het station fotograferen voor deze rubriek. Gaf het als hint, maar op de lijst van Carrefours stond deze nu net niet.


Gr. Frank.

 27 
 Gepost op: 20 September 2018, 14:43:27 
Gestart door Noordwaarts - Laatste bericht door Noordwaarts
https://www.ad.nl/economie/fnv-boos-over-robottreinen-dit-is-onacceptabel~a99a7581/

mvg,
Gert

 28 
 Gepost op: 20 September 2018, 14:17:51 
Gestart door Noordwaarts - Laatste bericht door Martijnstein
Halle allemaal, ik kom ook graag even mijn mening spuien over vliegen/treinen/boten naar Londen.

Vroagah was treinen naar Londen geen optie door het debacle met de Fyra. Sinds de IC Brussel weer normaal rijdt met een goede overstap in Brussel, en zeker sinds de directe Eurostar hebben de trein en vliegtuig naar Heathrow ongeveer dezelfde prijs en reistijd van de randstad naar centraal Londen. Mensen die ik spreek die tussen Den Haag en Londen reizen vinden de nieuwe Eurostar echt wel een goed alternatief, vooral comfortabeler en minder gedoe.

De goedkope vluchten (zelf nog nooit een kaartje van AMS naar Londen kunnen krijgen voor 22.50, eerder 120 euro voor een retour) vliegen naar Standsted/Luton/Southend vanwaar de treinreis (met aftands boemeltje) naar Londen nog 45-60 minuten duurt en 25 a 30 pond kost voor een retourtje, en dan ben je nog steeds niet waar je moet zijn. Gatwick is wel iets beter qua reistijd en prijs van het treinkaartje, maar Gatwick groeit wel echt uit tot 2e luchthaven van Londen met bijkomende duurdere vluchten.

De nacht ferry is natuurlijk wel t leukst als je de tijd hebt en naar Den Haag moet. Voor Rotterdam moet wel weer eerst de metro gaan rijden.

De IC Berlijn wordt volgens mij door zowel de NS als DB gezien als normale IC die eens in de 2 uur in de plaats rijdt van een andere IC. Die trein wordt nu volgens mij voornamelijk gebruikt door mensen die een paar stations meereizen en toeristen (zowel rondreizen door Europa als weekendje Berlijn/Amsterdam) die de tijd hebben voor een relaxte reis. Als de IC Berlijn echt wilt concurreren met vliegen zal flink geinvesteerd moeten worden in een HSL of ausbaustrecken.

 29 
 Gepost op: 20 September 2018, 14:05:51 
Gestart door Viktor - Laatste bericht door Wesley
 Duim omhoog. Mooi gebouw, maar geen tijd gehad om binnen te kijken.

 30 
 Gepost op: 20 September 2018, 12:55:14 
Gestart door Noordwaarts - Laatste bericht door Noordwaarts
Schiphol schijnt wel iets te zien in de Hyperloop: https://nos.nl/artikel/2250087-schiphol-onderzoekt-mogelijkheden-hyperloop.html

mvg,
Gert

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 10