Even een update van de werkzaamheden aan de Boere rc truck.
Had bij de vorige keren het verkeerde stuurmechanisme genomen voor het rc model waardoor ik telkens vast liep omdat het niet goed werkte en passend in het model kreeg.
Ben een paar dagen geleden overnieuw begonnen met een nieuw chassis en gebruik nu het stuurmechanisme van herpa zelf, (herpa 052559) dat had ik dus veel eerder moeten doen.
Heb de truck voorzien van een Scania chassis afdekplaat (herpa 053761) op de achterkant, om het goed te laten passen heb ik de uitstekende delen moeten verwijderen.
Verder een uitsparing in het chassis gemaakt voor de servo, herpa stuurmechanisme gemonteerd, uitsparing in het interieur gemaakt en aan de achterkant ruimte vrij gemaakt voor de aandrijving.
Als ik weer verder ga met het model maak ik de uitsparing voor de accu en ga ik aan de bedrading en ledverlichting beginnen.
Hieronder nog wat plaatjes van de vorderingen.
Op Facebook heb ik ook een pagina met info, linkjes en afbeeldingen/video's van rc modellen in 1:87
https://www.facebook.com/groups/1640913462849574/ misschien ook wel leuk om eens een kijkje te nemen.
Tot zover de update.