Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De A4 Diorama wedstrijd 2021  (gelezen 32851 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Gepost op: 7 December 2019, 16:43:31 »

Ik ben verheugd u weer te mogen uitnodigen mee te doen aan een nieuwe A4 Diorama wedstrijd.

Deze zal worden gehouden op Eurospoor 2021 welke op 29, 30 en 31 oktober 2021 plaats zal hebben in de Jaarbeurs in Utrecht.

De regels zijn op een paar punten veranderd maar u bent weer geheel vrij om te maken wat u maar wil en in de schaal die u maar wilt.

Ook zijn er weer twee categorieën een tot en met 17 jaar (jeugd) en een vanaf 18 jaar. Naast de beide categorieën is er wederom een extra prijs voor het bewegende element en een aanmoedigingsprijs.

Neemt u de uitdaging aan? De inschrijving is open ...…

Klik HIER voor een link naar de regels en voorwaarden van de A4 Diorama wedstrijd.

Klik HIER voor een link naar het inschrijfformulier voor de A4 Diorama wedstrijd 2021.

Jeffrey Onrust
A4 Diorama wedstrijd
« Laatste verandering: 2 Mei 2021, 12:04:13 door Jefftrack » Gelogd
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #1 Gepost op: 27 Oktober 2021, 21:21:59 »

De Sponsoren van de A4 Diorama wedstrijd 2021:

Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 28 Oktober 2021, 12:17:17 »

Aangezien ik de vraag kreeg waarom Lycka till Förlag niet meer bij de sponsors staat, voel ik mij genoopt om daar uitleg over te geven.
Ik ben nog steeds fan van de A4 Dioramawedstrijd en zou graag weer sponsor zijn geweest en had graag enkele boeken als prijzen beschikbaar gesteld.
Vooral het juist verschenen Praktijkboek Modelspoorwegen was natuurlijk ideaal geweest als prijs.

Waarom tref je het logo van Lycka till Förlag dan hierboven niet meer aan? Welnu, Leo Hendriksen is van mening dat bedrijven die niet deelnemen aan Eurospoor op geen enkele wijze hun naam of logo mogen vertonen op zijn evenement. Hij heeft Jeffrey dus verboden om zich door Lycka till Förlag te laten sponsoren...

Overigens betekent dat nog geenszins dat je mijn boeken en het logo van mijn uitgeverij niet meer op Eurospoor kunt vinden. Kuijpers Hobbyhuis heeft een grote stand op de beurs en heeft vast de nodige boeken van mijn uitgeverij op tafel liggen. En nota bene vlakbij de ingang van Eurospoor kun je op de Railhobby-stand het Praktijkboek Modelspoorwegen aantreffen. Winnen kunnen de deelnemers aan de dioramawedstrijd het helaas niet, maar kopen wel. Ik heb namelijk een deal met de Railhobby-uitgever gesloten. Zij verkopen het praktijkboek op de beurs.

Ik wens Jeffrey en de bemanning van de MSW-stand heel veel succes en plezier de komende dagen.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Antwoord #3 Gepost op: 28 Oktober 2021, 20:03:43 »

Waarom tref je het logo van Lycka till Förlag dan hierboven niet meer aan? Welnu, Leo Hendriksen is van mening dat bedrijven die niet deelnemen aan Eurospoor op geen enkele wijze hun naam of logo mogen vertonen op zijn evenement. Hij heeft Jeffrey dus verboden om zich door Lycka till Förlag te laten sponsoren...

Kleine nuance, verboden "klinkt" verkeerd in deze aangezien het een afspraak is met wederzijds goed vinden m.b.t. de condities waaronder de A4 Diorama wedstrijd wordt gehouden en mag plaatsvinden tijdens Eurospoor. Deze afspraak heb/had ik zelf gemaakt en daar moet ik mij dan ook aan houden.

Jeffrey
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A4 Diorama wedstrijd2021Topic: De A4 Diorama wedstrijd 2021
« vorige volgende »
Ga naar: