Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A5 Diorama wedstrijd2022-2023Topic: De uitslag van de A5 Diorama wedstrijd 2022 - 2023
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De uitslag van de A5 Diorama wedstrijd 2022 - 2023  (gelezen 5377 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Jefftrack
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Schaal: Anders
Systeem: Digitaal
Berichten: 1083



« Gepost op: 15 Januari 2023, 22:12:40 »

De nummer 1 van de A5 Diorama wedstrijd  en winnaar van de waarde cheque van €75,- van Bentink Modelspoor is geworden Paul Eijkenaar A5 Diorama nummer 11.

De nummer 2 van de A5 Diorama wedstrijd en winnaar van de waarde Cheque van €50,- van Bentink Modelspoor is geworden Dick Berns A5 Diorama nummer 2.

De nummer 3 van de A5 Diorama wedstrijd en winnaar van de waarde cheque van €25,- van Bentink Modelspoor is geworden Alexander den Hollander A5 Diorama nummer 8.

De nummer 4 van de A5 Diorama wedstrijd en winnaar van de Railhobby special is geworden Frank Wiegers A5 Diorama nummer 4.

De nummer 5 van de A5 Diorama wedstrijd en winnaar van de Railhobby special is geworden Henk van Rhenen A5 Diorama nummer 7.

De nummer 6 van de A5 Diorama wedstrijd en winnaar van de Railhobby special is geworden Jan Kolkman A5 Diorama nummer 3.

1e plaats:


2e plaats:


3e plaats:


Alle prijswinnaars hartelijk gefeliciteerd en u krijgt nog bericht over de gewonnen prijs. Verder wil ik Railhobby en Bentink danken voor hun bijdrage aan deze editie van deA5 Diorama wedstrijd 2023 en natuurlijke alle deelnemers voor werkelijk prachtige creaties op de beperkte ruimte van een A5je.

Uiteraard ben ik al weer druk bezig met het organiseren van een nieuwe Diorama wedstrijd en dat zal worden de A4 Diorama wedstrijd 2024 op 13 en 14 Januari 2024 maar daarover binnenkort meer.

Bedankt voor uw deelnamen en ik hoop tot ziens bij een volgende Diorama wedstrijd.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Onrust




« Laatste verandering: 19 Januari 2023, 22:15:51 door Jefftrack » Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #1 Gepost op: 15 Januari 2023, 22:14:34 »

Alle winnaars: gefeliciteerd!    Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Hans63
Newbie

Offline Offline

Berichten: 1



« Antwoord #2 Gepost op: 16 Januari 2023, 16:56:32 »

Alle winnaars gefeliciteerd, grappig dat dit precies de keuze van m'n vrouw was.
Ze ging ook 'ns mee naar een modelspoorbeurs en heeft zich prima vermaakt.
En voor diegene die niet in de prjzen gevallen zijn, jullie A5 diorama's waren ook leuk om naar te kijken.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #3 Gepost op: 16 Januari 2023, 17:23:42 »

Welkom Hans. En je vrouw heeft er kennelijk kijk op. 

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
orion
Full Member

Offline Offline

Berichten: 150


« Antwoord #4 Gepost op: 16 Januari 2023, 18:50:04 »

Het was een fijne gezellige beurs  Duim omhoog nogmaals van harte
Gelogd

het kan allemaal veeeeeel vuiler..........
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumDiorama collectief A5 Diorama wedstrijd2022-2023Topic: De uitslag van de A5 Diorama wedstrijd 2022 - 2023
« vorige volgende »
Ga naar: