Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumWebsiteAanpassingen op de websiteTopic: Actualiteit op www.modelspoorwijzer.net
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Actualiteit op www.modelspoorwijzer.net  (gelezen 37 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 3 gasten bekijken dit topic.
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Gepost op: Vandaag om 16:51:00 »

Ik ben door een tip een hele nieuwe wereld tegengekomen op de site www.modelspoorwijzer.net, maar eerlijk gezegd is "nieuw" niet het goede woord. De meeste informatie die ik er aantrof is oud of verouderd, (inmiddels) onjuist of onvolledig.

Zaken die ik scannend tegenkwam:

• NL modelspoorkaart: geen kaart (meer) aanwezig;
  • Treinwinkels idem;
  • Internet shops: veel dode links of vermelding van niet meer bestaande shops (bijv. Somberg en Wentink Occasions);
  • Attracties: geen info (meer) aanwezig;
  • Vraag en aanbod: meest recente aanbod 12 september 2023 (verlopen);
  • Sponsors: de helft van de sponsors bestaat niet meer.

Als ik er met de stofkam doorga zal ik ongetwijfeld meer vinden, maar dat schiet zijn doel voorbij.

Aangezien in mijn ogen het tonen van onjuiste informatie vervelender is dan het niet tonen, is het dan niet verstandiger hele hoofdstukken te verwijderen of, als we er misschien later nog iets mee willen, te verbergen? Actualiseren is natuurlijk ook een optie, maar dat is denk ik best veel werk en bovendien vergt het onderhoud dat erop volgt inzet van blijvende aard (zonder iemand iets te willen verwijten overigens, laat dat duidelijk zijn). Volgens mij zijn er weinig mensen die er gebruik van maken, dus of dat de moeite loont?

Sander Lageveen
Global Moderator
Hero Member

Schaal: H0
Systeem: Digitaal

« Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 17:48:05 »

Het is in 2010 allemaal opgezet en actief bijgehouden. Het vergt alleen heel veel tijd en de nodige kennis om het bij te werken. Is niet even zo gedaan.

Destijds gekozen voor deze opzet omdat we anders waren dan bnls. En waar we ook gehoopt hadden op meer groei waardoor al die extra dingen wel van toegevoegde waarde waren geweest. Bij iedere upgrade of verandering in de gebruikte backgroud software gaan er dingen verloren en dienen die weer hersteld te worden. Dat vergt enorm veel werk.

Ik ben het ook wel met je eens dat geen info beter is dan hele oude info. Echter denk ik dat Erwin op dit moment de enige is die technisch gezien alles kan aanpassen.
« Laatste verandering: Vandaag om 17:49:37 door Sander Lageveen » Gelogd

mvg,
 Sander
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumWebsiteAanpassingen op de websiteTopic: Actualiteit op www.modelspoorwijzer.net
« vorige volgende »
Ga naar: