Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: 'Bikinilijn' bij HTM mag niet van politieke partij...
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Print
Auteur Topic: 'Bikinilijn' bij HTM mag niet van politieke partij...  (gelezen 4441 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Gepost op: 22 Juli 2021, 16:26:11 »

Zucht...    https://www.ad.nl/den-haag/groenlinks-is-boos-over-bikinilijn-van-htm-dit-is-seksistisch~a39f0703/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juli 2021, 16:51:08 »

Server is niet bereikbaar via Safari niet en Chrome niet  Undecided
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #2 Gepost op: 22 Juli 2021, 17:01:36 »

https://www.ad.nl/den-haag/groenlinks-is-boos-over-bikinilijn-van-htm-dit-is-seksistisch~a39f0703/

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 22 Juli 2021, 17:05:19 »

Wat een zootje bij het AD!   Angry

Dan maar zo: https://www.ad.nl  en tik dan zelf bij het vergrootglas het woord Bikinilijn in.
Daarna is het 't bovenste artikel.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #4 Gepost op: 22 Juli 2021, 17:12:42 »

Tja... https://allestoringen.nl/storing/algemeen-dagblad/

Echt een zootje.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #5 Gepost op: 22 Juli 2021, 17:29:56 »

Het blijkt een wereldwijd pobleem: https://www.nu.nl/tech/6147170/veel-websites-wereldwijd-onbereikbaar-oorzaak-nog-onbekend.html

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Juli 2021, 17:50:50 »

Tweede link doet het wel  Duim omhoog
Tja…..Groen Links, altijd op zoek naar iets wat niemand stoort….
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #7 Gepost op: 22 Juli 2021, 18:05:10 »

De storing lijkt voorbij te zijn. Zelfs de eerste link doet het weer. Was een wereldwijde storing bij https://www.akamai.com

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #8 Gepost op: 22 Juli 2021, 18:14:11 »

Tja…..Groen Links, altijd op zoek naar iets wat niemand stoort….

De voorlopers van GroenLinks waren nog echt groen en deden niet moeilijk over een bikinilijn, kijk maar:



 Cheesy

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
dneijenhuis
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1620


HCC!m-IG


« Antwoord #9 Gepost op: 22 Juli 2021, 19:05:56 »

Citaat
...Maar de taalvondst van een medewerkster van  het Haagse vervoerbedrijf wordt niet op prijs gesteld door het  GroenLinks-raadslid...
Zeker jaloers dat ze er zelf niet opgekomen is...   tsss... tsss...
Er reed hier een paar jaar terug een aannemersbusje rond met een 'pakkende gevelreclame' achterop. Kan er nergens een foto ervan vinden, maar het was een 'bevallige dame met haar handen vol'  Grin
Gelogd

NI
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #10 Gepost op: 22 Juli 2021, 20:15:45 »

Ik vond die club leuker toen ze nog ontwapenend waren. De mevrouw op de foto wist destijds overigens niet dat het voor een PSP-poster was. Daar was ze het niet mee eens en ze is afgekocht voor ƒ 1.250,-

Jammer van die zuurpruimen die nu bij die partij de dienst uitmaken. De bikinilijn is gewoon een leuke vondst van HTM. Ik zou tegen dat raadslid zeggen: 'Bedankt voor de free publicity en gaat u maar lekker ergens anders naar het strand.' Overigens is oud-minister Bruno Bruins momenteel interim-directeur bij HTM. Dat is vast een leukere baan dan hij hiervoor had. Misschien kan zijn opvolger interim-directeur van de Bristol worden of zo?   Wink

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #11 Gepost op: 22 Juli 2021, 22:26:37 »

Grapje op internet: 'Als je wilt reizen met de Bikinilijn, moet je dan je waxinatiebewijs tonen?'   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
dneijenhuis
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 1620


HCC!m-IG


« Antwoord #12 Gepost op: 23 Juli 2021, 08:14:43 »

zuurpruim... waxxinatiebewijs...   Grin Grin
Gelogd

NI
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8818


265*


WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 23 Juli 2021, 08:56:58 »

Jij waxineert je hoofd Gert?  Grin
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16727


300 *


« Antwoord #14 Gepost op: 23 Juli 2021, 10:05:43 »

Ja en jij draagt zeker een badmuts als je zee in gaat?   Tongue

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1] 2   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: 'Bikinilijn' bij HTM mag niet van politieke partij...
« vorige volgende »
Ga naar: