Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: 'Bom-roeper' aangehouden in trein bij Veenendaal
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: 'Bom-roeper' aangehouden in trein bij Veenendaal  (gelezen 2756 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Gepost op: 30 Januari 2019, 19:39:32 »

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1875126/

Mijn naam is haas!   Cheesy

mvg,
Haas
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #1 Gepost op: 30 Januari 2019, 19:40:47 »

Hoewel die agent op de foto warempel op mij lijkt!   Cool

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8829


265*


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Januari 2019, 19:43:05 »

Veel meer haar!  Tongue
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
hubertus
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8450


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Januari 2019, 20:12:22 »

Vast iemand die met SAP werkt.
Ik ben ooit eens bij een implementatie van dat systeem betrokken geweest en een gebruikte term daarin is "exploding a bom", waarbij bom voor bill of materials staat. Twee toenmalige Amerikaanse collega's van me waren op een zeker moment daarover druk aan het discussiëren in het vliegtuig naar huis. Na de landing in de States mochten ze meekomen met een veligheidsbeambte om te worden ondervraagd. Een mede-passagier had ze horen praten over "exploding" en "bomb" en daarover een stewardess ingelicht.  Cheesy
Gelogd

Plettenburg, DB jaren '80 in H0
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16752


301 *


« Antwoord #4 Gepost op: 30 Januari 2019, 20:30:13 »

Ik herinner me dat als je Atari ST vastliep, er een bommetje met een brandende lont in beeld kwam. Generatiegenoten zeiden in de jaren tachtig dan ook wel eens "Ach, ik heb weer een bom!". Nog een geluk voor NS dat Atari destijds geen draagbare computers maakte.  Cheesy

De eerste min of meer draagbare computer die ik in de trein meenam was een Apple SE. Dat ding woog met zijn forse draagtas maar liefst 14 kilo!

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: 'Bom-roeper' aangehouden in trein bij Veenendaal
« vorige volgende »
Ga naar: