De rondleiding was nu ook erg karig wat betreft foto mogelijkheden.
De meeste tijd liepen we op bij de brandweerkazerne, of bij het kantoor van DBS of zaten we in de bus.
Veel vrijheid om een goeie foto te maken was er niet, maar desalniettemin was het wel interessant om er eens te zijn geweest.
Een kans die je tegenwoordig niet veel meer krijgt aangezien het terrein aardig dicht zit.
Eerst maar wat plaatjes van de eerste stop, de bedrijfsbrandweer.
Oudbeestje.
Oudebeestjes
Kijkje in de richting van de heuvel en het Keyrail kantoor.
Volvo van de ongevallen bestrijding.
Dezelfde Volvo maar dan van de achterkant gezien, in zover mogelijk.
Toen kwam de vorige bus aanrijden en moesten we weer weg, ook al zouden we nog 5 minuten de tijd hebben, als we ons aan de afspraken hadden gehouden. :
We vervolgde onze weg naar het kantoor van DBS. Hier stonden 3 loks opgesteld om te bezichtigen. Je kon hier dus in klimmen.
van de 6427 en de 1614 waren de cabines open en van de 189 052 kon er ook door de machineruimte gelopen worden.
De 1614
Kijkje over de neus van de 6427. In de verte staan nog een aantal 1600'en van Locon en van HUSA (jaja).
Deze 189 laat z'n nummer los.
Wildgroei van AKI's.
Kijkje over het spoor, de rode stellage is een kraantje en daarachter is staat het DBS kantoor. Links is het spoor naar de heuvel zichtbaar.
Romar