Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Arriva keert terug naar dieseltractie
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Arriva keert terug naar dieseltractie  (gelezen 2130 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 6 gasten bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17247


313*


« Gepost op: 21 September 2023, 11:34:59 »

https://fd.nl/bedrijfsleven/1490155/arriva-laat-treinen-weer-op-diesel-rijden-want-groene-brandstof-is-te-duur?utm_medium=social&utm_source=app&utm_campaign=earned&utm_content=20230921&utm_term=app-ios

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Jakop de Bruin
Global Moderator
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 8853


268*


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 21 September 2023, 12:31:33 »

Niet leesbaar zonder account.....
Gelogd

Waldijk '80-'93 en '00-'09
Waldijk on Flickr
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 17247


313*


« Antwoord #2 Gepost op: 21 September 2023, 12:47:39 »

Vreemd, want ik heb toch echt geen account bij het FD en kan het volledig lezen.

Welnu, hier de tekst:

Arriva laat treinen weer op diesel rijden, want groene brandstof is te duur

### Goed om te zien dat u mogelijk anderen inspireert met onze journalistieke content. We vragen u enkel voor persoonlijk gebruik onze content te kopiëren, om geen inbreuk te maken op onze Algemene Voorwaarden. Vraag anders naar onze bedrijfslicenties via klanten@fdmediagroep.nl ###

Oeps... Had de tekst hier gekopieerd, maar kreeg bovenstaande melding erin mee. Mag dus niet.


mvg,
Gert
« Laatste verandering: 21 September 2023, 12:50:32 door Noordwaarts » Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Arriva keert terug naar dieseltractie
« vorige volgende »
Ga naar: