Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Iets nieuws: 'IJzellocomotief'
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Iets nieuws: 'IJzellocomotief'  (gelezen 7945 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Gepost op: 29 November 2014, 18:33:32 »

Op het Kippenlijntje komende nachte een primeur: er wordt een ijzellocomotief ingezet.

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Blausee-Mitholz
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 2339


« Antwoord #1 Gepost op: 29 November 2014, 19:59:12 »

Volgens ProRail zullen omwonenden geen last hebben van de locomotief.

Wat is dat nu weer voor een onzinnige opmerking  Shocked Slaat werkelijk nergens op!
Gelogd
Dirk J
Newbie

Offline Offline

Berichten: 43


« Antwoord #2 Gepost op: 29 November 2014, 21:13:04 »

Een toelichting staat hier.
Gelogd
Noordwaarts
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 16726


300 *


« Antwoord #3 Gepost op: 29 November 2014, 21:36:44 »

Geweldig toch? Zo blijft er nog voor jaren werk voor de serie 1200!   Duim omhoog

mvg,
Gert
Gelogd

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™
Wesley
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 7191


You might think that; I couldn’t possibly comment.


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 29 November 2014, 22:05:29 »

Ach, dat hebben ze in de Franse Rhône- en Loirevallei jarenlang gehad, dat ze oude meuk (waaronder exemplaren van de serie BB 8100, de oudere zusjes van de NS 1100) zelfs ombouwden met verwarmde sleepstukken om de bovenleiding van rijp te ontdoen Smiley.
Gelogd

Ik zie sterren!
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

Offline Offline

Berichten: 3547



« Antwoord #5 Gepost op: 4 December 2014, 13:06:34 »

In Arnhem doet men dat anders, daar rijd al zeker 20 jaar( geen idee hoelang eigenlijk) de ijselbus. Dat is een vaste dienst waar in de winter 4 chauffeurs voor beschikbaar zijn. De bus is nu een omgebouwde vrolijk beschilderde B88 waar trolley's op zijn gezet voorzien van sproeiers. Hiermee word het zelfde soort antivries dat men ook op vliegtuigen gebruikt tegen de rijdraad gesproeid. Vorig jaar was men ruim 5uur bezig om het hele net te berijden in alle richtingen. Hier gaat vanaf de 14e nog wel 45min bijkomen schat ik als de nieuwe infra ingebruik genomen word.

Groetjes Michiel
Gelogd

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Iets nieuws: 'IJzellocomotief'
« vorige volgende »
Ga naar: