Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Mogelijk directe treinverbinding Eindhoven - Brussel
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Mogelijk directe treinverbinding Eindhoven - Brussel  (gelezen 45 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Noordwaarts
Hero Member

343*

« Gepost op: Vandaag om 11:45:37 »

https://nos.nl/artikel/2603098-nederland-en-belgie-onderzoeken-treinverbinding-tussen-eindhoven-en-brussel

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 13:55:04 »

Ik begrijp dat al jaren niet. Onze economie is zo'n beetje versmolten met de Duitse en toch investeren we juist in de verbindingen naar het zuiden. Amsterdam - Berlijn is inmiddels net van het stoom af, maar de ICE's die nu naar Duitsland rijden doen dat in een tempo dat een beetje stoomloc nog steeds wel bijhoudt.
Misschien zijn er hier wel knappe koppen die het me kunnen uitleggen, ik vermoed zeker eentje.

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Noordwaarts
Hero Member

343*

« Antwoord #2 Gepost op: Vandaag om 14:55:26 »

Deze?  https://www.facebook.com/reel/1593396758611681

Wink

mvg,
Gert

Danmark, mit andet hjemland / maire de Gertwiller (F), vivant dans La-tourbe-et-Vallée
Mijn eigen 'Gouden Pijl': Deansgate, het Ohrstedt-Bahnhof van Engeland! Officially Certified Viking™, 'Meesterkaper' bij Raadplaatje.
1200blauw
Hero Member

Benoemd snoodaard

« Antwoord #3 Gepost op: Vandaag om 16:38:24 »

Geen idee. Ik kom nooit op het speeltje van Zuckenberg. Wie is het?

NS 1968-1980, tijdperk IVa, Twentelijn
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenGrootspoorTopic: Mogelijk directe treinverbinding Eindhoven - Brussel
« vorige volgende »
Ga naar: