Zo te zien doet de lens het weer prima zo Johan.
Ben zelf vandaag opstap geweest naar Haarlem in verband met de opendag van Nedtrain en de historische treinen die tussen Hlm en Asd reden.
De foto's moeten allemaal verder uit gezocht worden, maar hier alvast de eerste set die ontwikkeld is.
Het begon gelijk al goed, uit de vele meters spoor die er lagen kozen ze precies dit moment uit om te kruizen.
De Mcn'en zullen er wel om hebben gelachen, en terecht, had ik zelf ook gedaan denk ik.
Maar helemaal verloren was het ook niet, want het leverde op zich nog wel twee leuke plaatjes op, hoe wel de eerste opzet wel anders bedacht was.
Nadat er de nodige DDZ'jes en SLT's gepasseerd waren kwam Plan U 114 ons te gemoed dieselen.
Toen moest er weer gewacht worden, op o.a. deze twee SLT's.
Daarna was het tijd voor het duo Mat'54 en Mat'46, samen Mat'100 volgens Arjen.
En, niet algeheel onbelangrijk, deze keer geen DDZ in het beeld.
Je voelt het wel weer aankomen denk ik, weer wat SLT en DDZ voorlaten gaan...
Bijvoorbeeld deze 7530.
En daarna weer de Plan U, gewoon omdat ie zo mooi is.
De Plan U ging nog een slag aan de kant te Hlm om een VIRM een slag Hlm Asd te kunnen laten maken. Na deze slag reed 'de groene' VIRM naar Rtd toe.
Het nummer van deze VIRM is 9556 en het stel moet promoten dat NS over gaat op groene stroom.
Dat is het wel zo voor deze ronde, doe nu nog even een rondje foto's uitzoeken en dan komt de rest volgende week wel.
Morgen ook nog even naar de STAR te gluren.
Mvg,
Romar