Zoeken

Geavanceerd zoeken

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Diorama WAE Aw Warendorf  (gelezen 23428 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
neudalhausenstadbahn
Tijdelijk
Hero Member

« Antwoord #15 Gepost op: Vandaag om 21:49:21 »

Ik heb van de week een poging gedaan die jägermeister reclame bij te schilderen maar dat zag er niet uit.

Toen toch maar besloten de reclames aan te passen wat neer kwam op opnieuw tekenen. Bij de jägermeister reclame heb ik alle stenen van een vale oranje kleur voorzien en ook met verschillende kleuren in iedere steen. Die tekening daar ben ik 8 uur mee bezig geweest.

Daarna ook de Doornkaat reclame aangepakt en dat ging steeds een stap verder om te kijken waar ik met veroudering heen kon na 3 stappen kwam ik op een basis die ik verder wilde uitwerken in stap 4 waarin ik hele stukken metselwerk en losse stenen er in heb. Daarvoor ben ik het metselwerk gedetailleerd gaan tekenen en zo was ik ook heen weer 8 uur mee bezig.

In geprinte toestand is het verschil tussen stap 3 en 4 alleen voor de oplettende kijker zichtbaar, vergelijk op de 2e rij van de foto hieronder de 2 linkse afbeeldingen met elkaar.

Verder ben ik nog wat aan het schilderen geweest en met groen aan het prutsen geweest. 2 klimstruiken die ik vandaag er op had gelijmd droogde niet mooi op dus die heb ik met verdund olijf groen overgeschilderd. Daarna kan ik het nog drybrushen om de kleur aan te passen. Ik heb ook nog 4 kleine planten die ik nog wil plaatsen waarvan 3 op basis van graspollen.

Groetjes Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn dioramaTopic: Diorama WAE Aw Warendorf
« vorige volgende »
Ga naar: