Ik heb de bestrating gister afgeschilderd en de 3 gebouwen op hun plek gelijmd. Vandaag heb ik het achtergrond gebouw verder aangekleed met spul uit de rommeldoos. Uiteraard ook weer een leiding gemaakt die te dicht bij het spoor kwam, gelukkig was dat van stroomdraad dus nog goed aan te passen.

Deze eerste roest laag is half transparant maar dik opgekwast, dus het is afwachten hoe dekkend dat word over het zwart er onder. Wat daarna welke kleur krijgt moet ik nog bedenken groen en geel wil ik in ieder geval er in hebben.
Ik was gister ook met de gebouwen en aangebouwde leidingen en meuk voor op de voorgrond bezig geweest. Deze had ik vannacht nog gespoten alleen bleek vanmorgen dat ik niet goed op de maatvoering had gelet waardoor het niet paste. Daarnaast waren ze samen wat te veel voor het diorama. Daarop besloten de kleine te handhaven en wat niet paste er af te halen en te vervangen door nieuwe delen naast ipv voor het gebouw. Het watertoren achtige ding moest ook aangepast worden want die kon niet meer op het grotere gebouw aansluiten en sluit nu op wat machinekasten aan van meuk uit de rommeldoos.

Dit ding blijft dus over.

Ook dit ding blijft over nadat ik die van het kleine re gebouw moest verwijderen.

Het watertoren ding met leidingen naar naastgelegen gebouwen.

Het kleine gebouw met wat nieuwe meuk er aan.
Groetjes Michiel