Zoeken

 
Geavanceerd zoeken



Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: 
Wachtwoord:
Sessielengte:

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 52 53 [54]   Omlaag
Print
Auteur Topic: O baan  (gelezen 272254 keer)
0 geregistreerde gebruikers en 1 gast bekijken dit topic.
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 344


« Antwoord #795 Gepost op: 8 September 2024, 08:52:54 »

Is nu droog, de reling voor tussen de stootblokken.

Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 344


« Antwoord #796 Gepost op: 10 September 2024, 09:42:13 »

De enigste twee Nohabs die nog op de baan staan, rest hebben hun doos gevonden en staan in de kast.

De MY1154 DJ/NEG en de MY1132 PBS.
Den Eric
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 344


« Antwoord #797 Gepost op: 11 September 2024, 09:18:16 »

De laatste vrachtwagens en auto's gaan vervuilen bij Eric op zijn Ho diorama statie van Stekene.Op 29 september wordt het aan het grote publiek getoond. Natuurlijk , er zal zeker niet zoveel volk komen kijken zoals bij een brote beurs maar beter bescheiden dan naast de schoenen lopen.
Binnenwerk voor loods verder bekijken en I,H en L profielen al snijden zodat deze kunnen verlijmd worden. Eerst maar eens de 5 steunen maken, 3 stuks met een midden pilaar . Veel snijwerk waar je net wat tijd aan spendeerd.
Ach, ik kan me maar met iets bezig houden (ook is het soms niet veel) We pakken de dagen zoals ze komen.
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 344


« Antwoord #798 Gepost op: 16 September 2024, 16:45:37 »

Poging aan het ondernemen om de voor - en achtergevelloods samen te steken en beplakken binnenkant met karton.
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 344


« Antwoord #799 Gepost op: 17 September 2024, 15:37:14 »

Theoretisch zijn de bufferbalken klaar, zwart gespoten en decals schuine strepen geel/zwart opgezet. Dan een houten balk, verschillende diktes. Deze gaan nog moeten vervuild worden later. Moet deze nu nog inpassen in een stuk MDF plaat van 8 m/m dikte zodat ze in een gleuf gaan zitte tussen twee platen. Als dat maar goed gaat aflopen?
Het zal niet eenvoudig worden, als je een werkje te vroeg doet kom je gegarandeerd in de problemen met de verdere afwerkingen. Mijn lijstje wat er ging gebeuren is al meerdere malen door elkaar geschudderd.
Met als resultaat dat sommige onderdelen onherroepelijk in de vuilbak belanden wegens niet correct en niet te gebruiken. Das leerged peis ik. En nog enorm veel snijwerk te doen.
Den Eric.
Gelogd
Den Eric
Sr. Member

Offline Offline

Berichten: 344


« Antwoord #800 Gepost op: 18 September 2024, 18:20:37 »

Eén pilaarke heeft een 15 tal stukjes, dus nu maar eens goed proberen te verlijmen en als dit lukt moeten er dus nog 4 van bijgemaakt worden. Tis een begin.
Den Eric
Gelogd
Pagina's: 1 ... 52 53 [54]   Omhoog
Print
Modelspoorwijzer.net - ForumAlgemeenMijn baanTopic: O baan
« vorige volgende »
Ga naar: